مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در دانشگاه‌های استان خوزستان برگزار می شود. مریم جویدراوی سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان در گفت و گو با ایسنا از برگزاری دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه‌های استان خوزستان خبر داد و گفت: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف […]


مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در دانشگاه‌های استان خوزستان برگزار می شود.

مریم جویدراوی سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان در گفت و گو با ایسنا از برگزاری دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه‌های استان خوزستان خبر داد و گفت: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف ترغیب و توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار «مناظره، فرصتی برای یادگیری» در دانشگاه‌های استان خوزستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: بر اساس آیین‌نامه مسابقات، شرکت دانشجویان در مسابقه مناظره به صورت گروهی خواهد بود که هر گروه شامل ۲ و ۴ چهار نفر دانشجو است و پس از ثبت‌نام، افراد در کارگاه‌های توجیهی مسابقات شرکت می کنند.
جویدراوی با بیان اینکه موضوعات مورد بحث در مسابقات عمومی بوده، ادامه داد: معمولاً این موضوعات قابلیت دفاع هم در موضع موافق و هم موضع مخالف را دارند و تیم‌های برگزیده این مرحله از مسابقات، به مرحله منطقه‌ای راه خواهند یافت.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان، زمان ثبت‌نام این دوره از مسابقات را تا ۱۴آبان ماه اعلام کرد و گفت: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به صفحه مسابقه در وب‌سایت رویتاب به آدرس roytab.ir/monazere۱۰ و یا از طریق شماره تماس ۰۹۰۱۸۹۹۵۹۷۲ اقدام به ثبت نام کنند.
وی بیان کرد این دوره از مسابقات هرساله به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.