وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح پروژه‌های ورزشی استان‌های مختلف کشور از اداره‌کل ورزش خوزستان بابت افتتاح ۵۰ پروژه دیگر تا پایان سال جاری، قدردانی کرد. حمید سجادی در آیین افتتاح چندین پروژه ورزشی در سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهارکرد: امروز ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های مختلف گزارش‌های […]


وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح پروژه‌های ورزشی استان‌های مختلف کشور از اداره‌کل ورزش خوزستان بابت افتتاح ۵۰ پروژه دیگر تا پایان سال جاری، قدردانی کرد.

حمید سجادی در آیین افتتاح چندین پروژه ورزشی در سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهارکرد: امروز ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های مختلف گزارش‌های ارزشمندی ارائه دادند که جا دارد از اداره‌کل ورزش خوزستان که قرار است تا پایان سال جاری، ۵۰ پروژه عمرانی دیگر را با مبلغ ۱۲۰  میلیارد تومان به افتتاح برساند، قدردانی کنم و این یک کار ارزشمند است.

وی همچنین گفت: گزارش‌های امیدوارکننده‌ای در این جلسه ارائه شد که به رسم ادب از همکارانم در دفتر فنی و مهندسی وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه که در اجرای پروژه‌ها اهتمام داشتند، تشکر می‌کنم.

وزیر ورزش عنوان کرد: امیدوارم هر چه سریعتر این روزها طی شود و به افتتاح پروژه‌های بعدی که در دهه فجر است، برسیم. هم‌وطنان ما مطالبه‌گر و به دنبال اتمام پروژه‌ها، استانداردسازی آن‌ها و رونق هر چه بیشتر پروژه‌ها هستند و امیدوارند که اماکن ورزشی را پر ببینند و تیم‌های ورزش قهرمانی‌شان هر چه سریعتر شکل بگیرد و مشتاق هستند که فرزندان‌شان قهرمان کشور، بین‌المللی، جهانی و المپبک شوند و این حداقل توقع مردم است. مدیران حتما باید به حق مسلم جوانان جامعه عمل بپوشانند.

انتهای پیام