رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ثبت یک روز بدون فوتی کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد. دکتر شکرالله سلمان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ مورد جدید مثبت کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان داشته‌ایم که ۱۲ نفر از این تعداد مربوط به آبادان، شش نفر در خرمشهر و […]


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ثبت یک روز بدون فوتی کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

دکتر شکرالله سلمان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ مورد جدید مثبت کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان داشته‌ایم که ۱۲ نفر از این تعداد مربوط به آبادان، شش نفر در خرمشهر و پنج مورد در شادگان گزارش شده است و ۲۰ مورد از مجموع موارد مثبت، بیماران سرپایی هستند.
به گزارش ایسنا، وی گفت: در روز گذشته شش نفر بستری شدند و شش نفر نیز با بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند و خوشبختانه مورد فوتی نداشتیم. در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان ۵۱ نفر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: از ابتدای اپیدمی تاکنون تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان، ۲۹۸ هزار و ۴۲۷ مورد بوده است که از این تعداد، ۱۷ هزار و ۶۴۷ نفر بستری شدند و ۱۴ هزار و ۵۷۱ مورد نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی، از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.
انتهای پیام