فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بر لزوم افزایش سریع پوشش واکسیناسیون در استان تا قبل از وقوع پیک بعدی تاکید کرد. ولی‌الله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۴ آبان‌ماه) برگزار شد، با تاکید بر لزوم اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مقابله […]


فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بر لزوم افزایش سریع پوشش واکسیناسیون در استان تا قبل از وقوع پیک بعدی تاکید کرد.

ولی‌الله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۴ آبان‌ماه) برگزار شد، با تاکید بر لزوم اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا به منظور کنترل شرایط کرونایی، اظهار کرد: پیش‌بینی‌ها حاکی از وقوع موج بعدی کرونا در آبان‌ماه است بنابراین اگر پروتکل‌های بهداشتی به خوبی اجرا نشوند، روند بیماری در خوزستان افزایشی خواهد شد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: پروتکل‌های بهداشتی باید هم توسط مردم و هم دستگاه‌های اجرایی به ویژه بانک‌ها به خوبی اجرا شوند و فرماندارن در این خصوص نظارت جدی داشته باشند.
حیاتی گفت: علاوه بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید در زمینه واکسیناسیون نیز بهتر عمل شود. میزان پوشش واکسیناسیون در شهرهای خوزستان و حتی استان‌های مجوار متفاوت است. باید از تجربه شهرها و استان‌های موفق در این زمینه استفاده کرد تا هر چه سریع‌تر پوشش واکسسیناسیون در خوزستان افزایش یابد.
وی با انتقاد از اجرا نشدن دقیق مصوبات در پشتیبانی و افزایش خودروها برای طرح شهید سلیمانی، گفت: این مشکل و معضل باید تا روز پنجشنبه این هفته برطرف شود.
انتهای پیام