سرمربی تیم فوتسال راگا ری معتقد است که داوری دیدار تیمش مقابل ملی حفاری، در نتیجه بازی خیلی تاثیرگزار بوده است. صادقی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش در هفته نهم لیگ برتر مقابل ملی حفاری، اظهارکرد: بازی خیلی خوب بود ولی متاسفانه توپ هایمان به گل تبدیل نشدند. در نیمه دوم نیز هفت […]


سرمربی تیم فوتسال راگا ری معتقد است که داوری دیدار تیمش مقابل ملی حفاری، در نتیجه بازی خیلی تاثیرگزار بوده است.

صادقی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش در هفته نهم لیگ برتر مقابل ملی حفاری، اظهارکرد: بازی خیلی خوب بود ولی متاسفانه توپ هایمان به گل تبدیل نشدند. در نیمه دوم نیز هفت هشت دقیقه پاورپلی بازی کردیم و موقعیت های بسیاری برای گلزنی به دست آوردیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در روزی که ستاره بازی گلر ملی حفاری بود، بازی برای ما به این صورت رقم خورد و بازنده مسابقه شدیم. به هر حال تیمی که از موقعیت هایش استفاده نکند، بازنده بازی خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال راگا ری عنوان کرد: نکته جالب برای من این بود که داوری بازی کارشناسی شده بود و تمام سوت های ۷۰ به ۳۰ داور به ضرر تیم ما بود. حتی در پایان بازی نیز در حالی که حریف روی بازیکن ما خطا کرد و پنالتی بود اما بازی متوقف شد و فیلم را دیدند و مجددا پنالتی گرفتند. در نهایت باید بگویم این شرایط عادلانه نیست. داوری در این دیدار خیلی به ما ضربه زد و داوری عادلانه نبود. از کارشناسان و مسئولان این بخش می خواهم که حتما بازی را بررسی کنند.

وی بیان کرد: من نمی خواهم شکست را به دلیل داوری بدانم. ما از نظر تاکتیکی هم مثل هفته های قبل نبودیم ولی داوری در نتیجه بازی خیلی تاثیرگزار بود.

انتهای پیام