عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رییس شورای شهر آبادان گفت: تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان در زمان کنونی مناسب نیست زیرا باعث به تعویق افتادن طرح‌های عمران شهری خواهد شد. قاسم بغلانی روز یکشنبه ، اظهارداشت: تحقیق و تفحص حق قانونی نمایندگان است ولی با توجه به انتخاب شهردار جدید اکنون زمان مناسبی […]

عصر خوزستان:

رییس شورای شهر آبادان: تفحص از شهرداری تعویق طرح‌ها را به دنبال دارد

آبادان – ایرنا – رییس شورای شهر آبادان گفت: تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان در زمان کنونی مناسب نیست زیرا باعث به تعویق افتادن طرح‌های عمران شهری خواهد شد.

قاسم بغلانی روز یکشنبه ، اظهارداشت: تحقیق و تفحص حق قانونی نمایندگان است ولی با توجه به انتخاب شهردار جدید اکنون زمان مناسبی برای اجرای آن نیست.

وی افزود: با اجرایی شدن تحقیق و تفحص در زمان کنونی برخی طرح‌های عمرانی متوقف می‌شوند که این مورد به سود شهر نیست.

رییس شورای اسلامی شهر آبادان از نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی خواست با توجه به نیاز شهر به اجرای طرح‌های عمرانی زمان دیگری را برای تحقیق و تفحص در نظر گیرند.

وی افزود: تنها سه ماه از عمر شورای شهر آبادان گذشته و اگر در یک سال آینده عملکرد شهرداری و شورا مناسب نبود تحقیق و تفحص کلید بخورد.

شهردار آبادان نیز در این خصوص گفت: به نظر رای مجلس درخصوص تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان احترام می‌گذاریم ولی امیدواریم در زمان بهتری این کار انجام شود.

حسین حمیدپور افزود: اکنون باید ذهن و تلاش مجموعه شهرداری بر تحقیق و تفحص باشد و زمان برای خدمات رسانی به شهروندان از دست خواهد رفت ضمن اینکه امیدواریم این تحقیق و تفحص توسط کارشناسان نخبه انجام شود.

مجلس شورای اسلامی با درخواست یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان موافقت کرد.

منبع: ایرنا