عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول گفت: ماموران کلانتری ۱۴ دزفول در تعقیب و گریز سارقان کابل برق، یک سارق را به ضرب گلوله زخمی و سارق دیگر را دستگیر کردند. به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی شنبه شب در بیان جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی افزایش وقوع […]

عصر خوزستان:

زمین گیر شدن سارق به ضرب گلوله پلیس دزفول

دزفول- ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول گفت: ماموران کلانتری ۱۴ دزفول در تعقیب و گریز سارقان کابل برق، یک سارق را به ضرب گلوله زخمی و سارق دیگر را دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی شنبه شب در بیان جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی افزایش وقوع سرقت سیم برق در سطح شهرستان دزفول، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا گشت نامحسوس کلانتری ۱۴ دزفول حین گشت زنی، یک دستگاه خودروی پراید پلاک مخدوش را در حال سرقت سیم برق مشاهده کرد که متهمان به محض رویت ماموران اقدام به فرار کردند. 

 فرمانده انتظامی دزفول گفت: ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح، مبادرت به تیراندازی به سمت خودرو کردند که در اثر تیراندازی پلیس، یکی از سارقان زخمی و سارق دیگر دستگیر شد.

وی افزود: در بازرسی از خودروی سارقان تمام اموال مسروقه شامل سیم برق و آلات سرقت کشف و خودروی مذکور توقیف شد.

سرهنگ گراوندی بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده، سارقین به ۱۰ فقره سرقت اعتراض و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

وی افزود: پلیس در راستای تامین نظم و امنیت در سطح شهرستان هیچگونه اغماضی با مجرمان نخواهد داشت.

منبع: ایرنا