مدیر تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان ما همچنان بدون دریافتی با قدرت کار می‌کنند و واقعا یک دل و متحد شده‌اند که اصلا حرفی از پول نزنند. بهنام سراج در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تیم صنعت نفت آبادان پیش از بازی با گل گهر سیرجان، اظهارکرد: یکی از دلایل عدم نتیجه‌گیری تیم […]


مدیر تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان ما همچنان بدون دریافتی با قدرت کار می‌کنند و واقعا یک دل و متحد شده‌اند که اصلا حرفی از پول نزنند.

بهنام سراج در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تیم صنعت نفت آبادان پیش از بازی با گل گهر سیرجان، اظهارکرد: یکی از دلایل عدم نتیجه‌گیری تیم در سه هفته ابتدایی لیگ، نبود آقای منصوریان کنار تیم بود. ضمن این‌که تزریق نشدن منابع مالی هم از دیگر دلایل عدم نتیجه‌گیری تیم بود. البته دیگر نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم زیرا خدا را شکر با حضور آقای منصوریان شرایط فنی تیم عوض شده است و با بردی که مقابل نساجی کسب کردیم، از نظر روحی روانی بهتر شده‌ایم اما همچنان مشکلات مالی گریبان‌گیر تیم‌های نفتی است و نمی‌دانم این موضوع قرار است چه زمانی حل شود.

وی بیان کرد: بازیکنان ما همچنان بدون دریافتی با قدرت کار می‌کنند. واقعا بازیکنان‌مان یک دل و متحد شده‌اند که اصلا حرفی از پول نزنند و به کارشان بپردازند که این بای تیم نفت یک نعمت است و تاکنون چنین چیزی را در صنعت نفت آبادان نداشته‌ایم

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان گفت:در حال حاضر نیز با توجه به تمرینات منظمی که داشته‌ایم، تیم برای بازی با گل  گهر آماده است و امیدوارم مثل بازی گذشته خیلی خوب ومنسجم ظاهر شویم و برنده بازی باشیم. گل‌گهر نیز با وجود امیر قلعه‌نویی که هر وقت در هر تیمی بوده، تیم با قدرت داشته است، تیم خوب و مدعی است. قطعا بازی بسیار سختی برای دو تیم است.

وی عنوان کرد: هم بازیکنان و هم کادرفنی و مجموعه باشگاه به دنبال این هستیم که امسال بهترین نتایج را کسب کنیم اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. به هرحال هر تیمی که از شرایط مالی بهتری برخوردار باشد قطعا نتایج بهتری می گیرد. ما هم تیمی تقریبا جوان و توام با نیروی تجربه هستیم که به دنبال نتایج خوبی هستیم.

انتهای پیام