سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از اولین برد تیمش در لیگ یک کشور، گفت: برخی شکست ها فوتبالی هستند و برخی شکست ها روح و روان و تفکر یک تیم را تغییر می دهند و این اتفاق برای ما نیز رخ داد. سهراب بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره برد تیمش […]


سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از اولین برد تیمش در لیگ یک کشور، گفت: برخی شکست ها فوتبالی هستند و برخی شکست ها روح و روان و تفکر یک تیم را تغییر می دهند و این اتفاق برای ما نیز رخ داد.

سهراب بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره برد تیمش در دربی فوتبال خوزستان مقابل استقلال ملاثانی، اظهارکرد: این برد تحت تاثیر شکست هفته گذشته بود. برخی شکست ها فوتبالی هستند و برخی شکست ها روح و روان و تفکر یک تیم را تغییر می دهند و این اتفاق برای ما نیز رخ داد.

وی بیان کرد: بعد از شکست هفته گذشته من تغییر را در طول هفته در بازیکنانم و خیلی با انگیزه و با حس بسیار خوب و حرفه ای رفتار می کردند و منتظر بازی با استقلال ملاثانی بودند تا بتوانند جبران کنند که این کار را هم انجام دادند. ما در این بازی مستحق برد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازی با استقلال ملاثانی در ۲۰ دقیقه پایانی می توانستیم گل های زیادی بزنیم، البته حریف نیز روی ضربات ایستگاهی خیلی خطرناک بودند. اما آن چه برای ما مهم بود، رسیدن به برد بود. حتی در سه هفته ابتدایی لیگ هم استحقاق بردن را داشتیم اما در زدن ضربات آخر کمی بی دقت بودیم و بیشتر از آن نیز داوری خیلی به ما لطمه زد. البته به جز بازی با آرمان گهر که خوب نبودیم و باختیم.

وی عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که همین روند را ادامه دهیم و می دانیم که بازی به بازی کارمان سخت تر می شود و شک نکنید که جایگاه استقلال خوزستان این جا نیست اما جزو تیم هایی هستیم که شاید ۱۰ روز مانده به آغاز لیگ یک شروع به تمرین کرد و این زمادن کمی است. ان شاءالله در آینده برنامه های استقلال خوزستان و مسائل حاشیه ای را بازگو خواهم کرد.

انتهای پیام