یک کارشناس فوتبال با بیان این‌که فولاد می‌تواند امسال قهرمان لیگ برتر شود، گفت: به نتیجه‌گیری فولاد با جواد نکونام خوشبین هستم. حسن سالمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازگشت جواد نکونام به فولاد، اظهار کرد: به هر حال ایجاد تغییر و تحولات در هر باشگاهی طبیعی است و پس از برکناری ویسی از […]


یک کارشناس فوتبال با بیان این‌که فولاد می‌تواند امسال قهرمان لیگ برتر شود، گفت: به نتیجه‌گیری فولاد با جواد نکونام خوشبین هستم.

حسن سالمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازگشت جواد نکونام به فولاد، اظهار کرد: به هر حال ایجاد تغییر و تحولات در هر باشگاهی طبیعی است و پس از برکناری ویسی از هدایت تیم فولاد، مدیریت باشگاه مجددا نکونام را که کاملاً با مهره‌های موجود آشنا بود به عنوان سرمربی انتخاب کرد.
وی افزود: اما ای کاش به عبدالله ویسی فرصت داده می‌شد زیرا او در حالی از هدایت تیم فولاد کنار گذاشته شد که در روند نتیجه‌گیری اش شاهد رشد بودیم. او کم کم در حال آشنا شدن با تیم فولاد بود که عمر مربیگری اش در این تیم کوتاه بود و متاسفانه مدیریت باشگاه به ویسی اعتقادی نداشت.
این کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: امیدوارم آقای نکونام بتواند کمبودهای تیمش را با جذب مهره و با توجه به این که پنجره نقل و انتقالات فولاد باز شده است برطرف کنند تا فولاد مثل دو فصل گذشته هم به سهمیه آسیایی برسد و هم در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.
وی بیان کرد: در مجموع به نظرم با توجه به آشنایی قبلی نکونام با فولاد، بازگشت وی این نوید را می‌دهد که فولاد با او بتواند بهتر نتیجه بگیرد و حتی در جایگاهی بالاتر از فصل قبل قرار بگیرد. فولاد نشان داده که توانایی کسب مجدد سهمیه آسیایی را دارد و من به نتیجه‌گیری فولاد با جواد نکونام خوشبین هستم، البته باز هم تاکید می‌کنم با توجه به حضور این تیم در چند جبهه از جمله لیگ‌ قهرمانان ‌آسیا، حتما باید تقویت شود.سالمی گفت: خوشبختانه فولاد تنها باشگاهی است که امکانات سخت افزاری‌اش در سطح بسیار خوبی بوده و تیمی نیست که بخواهد از بابت نبود امکانات بهانه بهانه بیاورد، یعنی شرایط برای موفقیت این تیم فراهم است.
وی با بیان این‌که فولاد می‌تواند امسال قهرمان لیگ برتر شود، افزود: تیم‌ها فعلا در پنج هفته اول آن‌چنان نشان نداده‌اند و اگرچه آلومینیوم اراک اکنون در صدر جدول است اما امکان ندارد که در پایان فصل هم در چنین جایگاهی باشد و تیم‌هایی چون استقلال، پرسپولیس، فولاد، سپاهان و تراکتور می‌توانند جایگاه بالاتری داشته باشند.
انتهای پیام