رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: مشکل تامین مواد اولیه، مشکل همه واحدهای تولیدی است و مشکل بعدی نیز مطالبات واحدهای تولید و شرکت های خدماتی از شرکتهای مادر است. شهلا عموری امروز(۱۳ آبان) در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار […]


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: مشکل تامین مواد اولیه، مشکل همه واحدهای تولیدی است و مشکل بعدی نیز مطالبات واحدهای تولید و شرکت های خدماتی از شرکتهای مادر است.

شهلا عموری امروز(۱۳ آبان) در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد یک چرخه است و فقط تولید نیست. بنابراین اولین درخواست من این است که در سفر بعدی حتما برای نمایندگان انجمن های مختلف نیز جلسه ای داشته باشیم. به این دلیل که استان ما فعالیت های متنوع کشاورزی، بازرگانی و تجاری دارد و مشکلات فراوانی در این حوزه ها وجود دارد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وقتی به بانک ها می رسد، اجرایی نمی شود. در سال گذشته ۵۰ درصد از این مصوبات اجرایی نشد. مشکلات واحدهای تولیدی تقریبا همه مشابه هستند؛ همه مشکل در تامین مالی، بخشودگی ها، نوسانات نرخ ارز دارند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: تقاضای ما این بود که سقف تسهیلات افزایش پیدا کند. مشکل تامین مواد اولیه، مشکل همه واحدهای تولیدی است. مشکل بعدی، مطالبات واحدهای تولید و شرکت های خدماتی از شرکت های مادر است که گاها تا سه سال از تاریخ پرداخت مطالبات گذشته اما متاسفانه پرداختی صورت نگرفته است.

 انتهای پیام