تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته دوم لیگ برتر میزبان سپاهان است. نفت‌مسجدسلیمان علی‌رغم زمان کم آماده‌سازی موفق شد از هفته اول لیگ، یک امتیاز کسب کند و حالا با همین تک امتیاز به بازی با تیم متمول، پرمهره و مدعی سپاهان رسیده است، تیمی که امسال تمام هم و غم خود را بر قهرمانی […]


تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته دوم لیگ برتر میزبان سپاهان است.

نفت‌مسجدسلیمان علی‌رغم زمان کم آماده‌سازی موفق شد از هفته اول لیگ، یک امتیاز کسب کند و حالا با همین تک امتیاز به بازی با تیم متمول، پرمهره و مدعی سپاهان رسیده است، تیمی که امسال تمام هم و غم خود را بر قهرمانی لیگ گذاشته است.

به گزارش ایسنا، برعکس سپاهان که در آرامش برای بازی با نفت آماده شده است، مسجدسلیمانی‌ها با تیمی به هم ریخته از نظر روحی به سپاهان رسیده‌اند. این تیم بعد از این‌که از تهران راهی مسجدسلیمان شدند با شرایط بدی مواجه شد، از وجود موش و عقرب در خوابگاه بازیکنان تا زمین چمنی که به فنا رفته بود.

نفتی‌ها در آستانه بازی با سپاهان راهی اهواز شدند اما تا همین شب گذشته سرگردان و در پی زمینی برای میزبانی از حریف خود بودند. موضوعی که عصبانیت کمالوند را در پی داشت و حتی حاضر نشد در حالی که نشست خبری در محل هتل تیمش در اهواز بود، با طی کردن تنها چند پله به سالن کنفرانس بیاید و پاسخگوی خبرنگاران باشد. البته نویدکیا نیز در نشست قبل از بازی نسبت به این بلاتکلیفی و عدم پاسخگویی فدراسیون در این خصوص به باشگاه سپاهان، به شدت گله مند بود.

در نهایت نیز با ورود مسئولان استانی، ورزشگاه شهدای فولاد برای این دیدار انتخاب شد و نفتی ها اگر چه وضعیت آمادگی چندان مناسبی ندارند اما امیدوارند که بازی خانگی فصل گذشته شان مقابل سپاهان برای آن ها تکرار شود و بازهم با برد زمین را ترک کنند.

این بازی از ساعت ۱۶ امروز (یکشنبه) در اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام