عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم سپاهان گفت: بازی مقابل تیم نفت مسجدسلیمان بسیار سخت است و ما در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال، بیشترین امتیاز را در مقابل این تیم از دست دادیم. به گزارش ایرنا محرم نویدکیا شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در اهواز […]

عصر خوزستان:

نویدکیا: فصل گذشته بیشترین امتیاز را برابر نفت مسجدسلیمان از دست دادیم

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم سپاهان گفت: بازی مقابل تیم نفت مسجدسلیمان بسیار سخت است و ما در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال، بیشترین امتیاز را در مقابل این تیم از دست دادیم.

به گزارش ایرنا محرم نویدکیا شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در اهواز بیان کرد: فصل گذشته ما در مسجدسلیمان بازی را به تیم نفت باختیم و در اصفهان با این تیم مساوی کردیم لذا به خوبی می‌دانیم که کار آسانی در پیش نداریم.

وی با بیان اینکه بازی های تیم نفت مسجدسلیمان را به خوبی آنالیز کردیم افزود: بازیکنان حریف از دوندگی بالایی برخوردارند و به خوبی در زمین ظاهر می شوند  اما با این وجود برای کسب هر سه امتیاز تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در سه روز گذشته تکلیف ما مشخص نبود و نمی‌دانستیم برای بازی باید به کجا برویم؛ از فدراسیون و سازمان لیگ درخواست کردیم به صورت کتبی به ما اعلام کنند که محل مسابقه کجاست اما حتی حاضر نبودند به ما نامه بزنند که بازی ما در اهواز یا مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به ما گفتند که به صورت شفاهی محل مسابقه را اعلام می‌کنیم اما در فوتبال حرفه‌ای چیزی به عنوان شفاهی وجود ندارد و این حرکت از فدراسیون بعید است.

نویدکیا در پاسخ به این پرسش که آیا بین او و مرزبان روی نیمکت هماهنگی لازم وجود دارد، گفت: با آقای مرزبان کاملا هماهنگ هستم و ویژگی‌های شخصیتی‌ ما مکمل یکدیگر است.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سپاهان، به دلیل بازسازی زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، از ساعت ۱۶ روز یکشنبه هفته جاری در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا