کاپیتان تیم ملی فوتبال بلند همتان ایران زمین با گله مندی از بی توجهی مسئولانی از جمله نماینده شهرستان ایذه در مجلس شورای اسلامی به ورزش، گفت: ورزش ایذه را با بی‌توجهی به انزوا و محرومیت نکشانید. سیدنسیم زمانی در گفت و گو با ایسنا، با گله مندی از بی توجهی نماینده شهر ایذه و […]


کاپیتان تیم ملی فوتبال بلند همتان ایران زمین با گله مندی از بی توجهی مسئولانی از جمله نماینده شهرستان ایذه در مجلس شورای اسلامی به ورزش، گفت: ورزش ایذه را با بی‌توجهی به انزوا و محرومیت نکشانید.

سیدنسیم زمانی در گفت و گو با ایسنا، با گله مندی از بی توجهی نماینده شهر ایذه و مسئولان ورزش خوزستان به ورزش این شهرستان، اظهارکرد: متاسفانه در ورزش شهرستان شاهد حضور نماینده شهر در مجلس شورای اسلامی نیستیم. ما چشم انتظار حضور او در برنامه های مختلف ورزشی هستیم ولی این انتظار به یأس و نومیدی کشیده شد. به طور مثال در شهر ایذه رشته کشتی علاقه مندان زیادی دارد و حتی تیم سینا صنعت ایذه در لیگ برتر میزبان مسابقات گروه “ج” بود اما وکیل و نماینده همین جوانان کشتی به ورزش و کشتی بی اهمیت بود و شاهد حضور او یا نماینده ای از سمت وی نبودیم.

وی بیان کرد: در حالی ما نماینده شهر یا فردی از سوی وی را در سالن های ورزشی شهر ایذه نمی بینیم که حضور مسئولان مایه دلگرمی و تشویق ورزشکاران برای افتخارآفرینی و ایجاد شور و شوق به ورزش در میان جوانان و دوری آن ها از آسیب های اجتماعی است.

این ورزشکار عنوان کرد: از آقای ایزدپناه نماینده ایذه می خواهم توجه خود را از ورزش حوزه انتخابیه خود دریغ نکند. ایذه و ورزش آن محروم و مظلوم است، پس ورزش این شهر را بی توجهی، بیشتر به انزوا و محرومیت نکشانید. از نماینده شهر در مجلس شورای اسلامی می خواهیم با تلاش و رایزنی بیشتر زیرساخت های ورزشی شهرستان و حومه حوزه انتخابیه را فراهم کند.

وی افزود: کشتی ایذه باید صاحب خانه باشد نه این که مستاجر بوده و هر روز مسابقات را در محلی دیگر برگزار کند. چرا باید چمن ورزشگاه شهر خشک شده باشد؟ بیشتر رشته های ورزشی در ایذه در حال از بین رفتن هستند و یادمان نرود، عدم رسیدگی به ورزش باعث انحراف جوانان و نوجوانان می شود.

زمانی عنوان کرد: مسئولان تا کی می خواهند این همه بی مهری و بی توجهی به ورزش ایذه داشته باشند. اگر به چنین رفتاری ادامه پیدا کند، به زودی بنیان ورزش و سلامت جسم و جان نونهالان، نوجوانان و جوانان رو به نابودی خواهد رفت. وقتی ورزش و اماکن ورزشی به خطر بیافتند جامعه نیز با خطر رو به رو خواهدشد. ورزش و اماکن ورزشی سوپاپ امنیت اخلاقی، اجتماعی و روانی جامعه هستند، پس لطفا اجازه ندهید چراغ ورزش در ایذه خاموش شود.

وی با اشاره به وجود استعدادهای فراوان ورزشی در ایذه، بیان کرد: کشتی گیران ایذه ای اکنون چشم انتظار تکمیل خانه کشتی شهرستان هستند و دیگر ورزشکاران نیز به امید تکمیل چمن و زمین و امکانات و تجهیزات ورزشی روز شماری می کنند.

انتهای پیام