سرمربی فولاد می‌گوید از آلومینیوم شناخت نسبتا خوبی دارند اما به طور کامل از برنامه‌های این تیم باخبر نیستند. به گزارش ایسنا، آلومینیوم اراک و فولاد فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. عبدالله ویسی، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: باتوجه به این که […]


سرمربی فولاد می‌گوید از آلومینیوم شناخت نسبتا خوبی دارند اما به طور کامل از برنامه‌های این تیم باخبر نیستند.

به گزارش ایسنا، آلومینیوم اراک و فولاد فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. عبدالله ویسی، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: باتوجه به این که هفته دوم مسابقات است، تیم‌ها شناخت کم‌تری از هم دارند و به دنبال کسب امتیاز از یکدیگر هستند. متاسفانه هفته گذشته امتیازی کسب نکردیم و این بازی محکوم به برد هستیم. ما با تمام وجود به اراک آمدیم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم و شکست هفته قبل را جبران کنیم.
او افزود: شناخت نسبتا خوبی از آلومینیوم داریم ولی نمی‌دانیم چه کاری می‌خواهند بکنند. با این حال می‌دانیم آن‌ها در خانه خودشان کار می‌کنند و برای بردن به میدان می‌آیند. آن‌ها این حق را دارند که سه امتیاز خانگی‌شان را بخواهند اما ما نیاز بیش‌تری به سه امتیاز داریم.
انتهای پیام