رئیس هیات بوکس خوزستان با گله‌مندی نیست به عدم تحقق وعده‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، گفت: ای کاش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان تمامی هیات های ورزشی را به یک چشم می دید ولی متاسفانه تبعیض در بحث حمایتی وجود دارد. حمید زنگنه‌منش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت بوکس خوزستان، اظهارکرد: […]


رئیس هیات بوکس خوزستان با گله‌مندی نیست به عدم تحقق وعده‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، گفت: ای کاش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان تمامی هیات های ورزشی را به یک چشم می دید ولی متاسفانه تبعیض در بحث حمایتی وجود دارد.

حمید زنگنه‌منش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت بوکس خوزستان، اظهارکرد: خوشبختانه بوکس استان در تمام ردهأهای سنی پایه و بزرگسالان همیشه حرف برای گفتن داشته است و علی‌رغم این‌که در دوران همه‌گیری کرونا خیلی از هیات‌ها فعالیتی نداشتند اما در هیات بوکس خوزستان با همکاری خوب همکارانم موفق شدیم مسابقات انتخابی استان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: قصد داریم مسابقات استعدادهای برتر ایران را در خوزستان میزبانی کنیم، البته به شرطی که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از ما حمایت کند. متاسفانه او در دو سال گذشته حمایت خوبی از بوکس نداشته است و همیشه با وعده و وعید مواجه بوده‌ایم و من با هزینه‌های شخصی خود و براساس تعهدی که به جامعه بوکس خوزستان دارم، هیات را اداره می کنم.

رئیس هیات بوکس خوزستان عنوان کرد: ما همچنان منتظر هستیم تا مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به وعده‌های خود نسبت به بوکس خوزستان جامعه عمل بپوشاند. ای کاش اداره‌کل ورزش  و جوانان خوزستان تمامی هیات های ورزشی خوزستان را به یک چشم می‌دید ولی متاسفانه تبعیض در بحث حمایتی نسبت به هیات‌های مختلف وجود دارد.

وی تاکید کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان تاکنون پولی به حساب هیات بوکس واریز نکرده است و تنها پولی که ما در حساب‌مان دیدیم به این خاطر بود که گروه ملی از حضور در لیگ برتر بوکس کشور انصراف داد و آن موقع به خاطر این‌که پای آبروی ورزش استان در میان بود و باید تیمی از استان جایگزین گروه ملی می‌شد، اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز مبلغ جزیی به حساب هیات جهت حضور در این مسابقات واریز کرد. در همین مسابقات (لیگ برتر) تیم خوزستان توانست نایب‌قهرمان شود.

زنگنه‌منش عنوان کرد: نکته جالب در تبعیض بین هیات ‌ها از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان این است که مدتی پیش چند پروژه ورزشی از جمله خانه بوکس استان با حضور وزیر ورزش به صورت ویدیو کنفرانس در استانداری خوزستان افتتاح شد که در آن جلسه روسای هیات‌هایی که پروژه‌ای برای افتتاح نداشتند حضور داشتند اما بنده به عنوان رییس هیات بوکس که قرار بود سالن ما به افتتاح برسد به این جلسه دعوت نشدم. امیدوارم در ادامه شاهد رفتارهای یکسان از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نسبت به هیات‌های ورزشی باشیم تا تفاوت رفتاری مسئولان باعث دلسردی و بی‌انگیزگی برخی هیات‌ها نشود.

وی بیان کرد: همچنین خانه بوکس خوزستان در صورتی به افتتاح رسید که از نظر من آماده افتتاح نبود زیرا از تجهیزات لازم برخوردار نیست، در حالی که پیش از این، مسئولان اداره‌کل ورزش استان قول تهیه تجهیزات لازم را داده بودند.

رئیس هیات بوکس خوزستان گفت: از سال ۹۸ که هیات استان را تحویل گرفتم، در رده بزرگسالان نایب قهرمان ایران شدیم و در مسابقات کارگری نیز علی‌رغم عدم همکاری کلیه ادارات استان مقام قهرمانی را به دست آوردیم. در حال حاضر نیز یک چهارم تیم‌ملی بوکس ایران در رده سنی بزرگسالان از استان خوزستان و در رده سنی جوانان هم یک سوم تیم ملی از خوزستان است. همچنین بعد از ۹ سال آقای پوریا سعیدی توانست مدال برنز آسیایی را کسب کند و در دو سال گذشته با وجود شرایط سخت کرونایی، هشت بوکسور نوجوان خوزستانی به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند اما علی رغم این همه افتخارآفرینی و عناوین ارزشمند، هیچ حمایتی از سوی اداره کل ورزش استان از بوکس خوزستان صورت نگرفته است و نمی‌دانیم باید دیگر چه کار می‌کردیم تا زیر چتر حمایتی اداره‌کل ورزش استان قرار می‌گرفتیم.

انتهای پیام