سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: به این برد همان طور که نفت آبادان به آن نیاز داشت، احتیاج داشتیم. علی کلانتری در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان اظهارکرد: شاکر خداوندیم. به این برد همان طور که نفت آبادان به آن نیاز داشت، احتیاج داشتیم. بازی سختی بود و خدا را شاکریم که […]


سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: به این برد همان طور که نفت آبادان به آن نیاز داشت، احتیاج داشتیم.

علی کلانتری در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان اظهارکرد: شاکر خداوندیم. به این برد همان طور که نفت آبادان به آن نیاز داشت، احتیاج داشتیم. بازی سختی بود و خدا را شاکریم که به سه امتیاز ریسیدیم. با تمام وجود دعا می کنم که نفت آبادان نیز در ادامه راه نتایج خوبی بگیرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: می دانستیم بازی سختی است. وقتی تیمی دو باخت می آورد و به دیدار سوم می رسد، این بازی برای آن باید رو به جلو باشد و بتواند شرایط دو بازی قبل را تغییر دهد که خدا را شکر این مهم برای ما امروز رقم خورد.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: ۲۰ دقیقه اول خوب بازی کردیم و به گل رسیدیم. بازیکنانم در نیمه اول کمی عقب نشینی کردند که کار درستی نبود اما بعد نیز به دنبال کسب سه امتیاز بودند. در نیمه دوم خدا را شکر به شرایطی که مدنظر بود، رسیدیم. می دانستیم که نفت آبادان در نیمه دوم بی محابا حمله می کند اما سعی کردیم  باتوجه به نفرات و تغییر تاکتیکی که داشتیم، توانستیم جلوی حملات حریف را بگیریم.

وی افزود: خدا را شکر بازیکنانم زیر فشار توپ های بلند حریف مقاومت کردند و از موقعیت ضد حمله نیز استفاده کردند. خوشحالم که توانستیم از دو موقعیت از چند فرصت به دست آمده برای گلزنی استفاده کنیم. همین که بازیکنانم شجاعانه در ضد حملات شجاعانه شرکت می کنند و بازی را بردیم برای ما عالی بود. دست بازیکنانم را می بوسم و زحمت کشیدند. این بازی برای ما تمام است.

کلانتری بیان کرد: تیم ما در دو بازی قبل هم واقعا مستحق باخت نبود ولی فوتبال همین است. نفت در این دیدار زیر فشار بود و ما می دانستیم تیمی برنده است که بتواند بر اعصاب خوش مسلط و خونسرد باشد و آرامش داشته باشد. اگر از ابتدا بدون حوصله کار می کردیم به مشکل بر می خوردیم. وضعیت مان بهتر شد ولی باید خیلی بهتر شویم.

وی در پایان نیز با تبریک به روز مربی، گفت: مربیگری خیلی سخت است. وقتی بازی می کردیم یک بزرگی می گفت اگر می خواهید نفرین تان کنم باید بگویم بعد از دوران بازیگری تان مربی شوید. خدا قوت می گویم به تمام مربیان خوب، پاک و با دانش مان. ان شاءالله همه به هم به پاکی در فوتبال کمک کنیم. باید به هم کمک کنیم تا سطح کیفی فوتبال ایران را ارتقا دهیم.

انتهای پیام