عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی خوزستان گفت: کودک ۶ ماهه اهوازی که چهار ماه پیش ربوده شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خوزستان به آغوش مادرش بازگشت. به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ” سید محمد صالحی” بیان کرد: در تیرماه امسال به دنبال تماس تلفنی به […]

عصر خوزستان:

کودک ۶ ماهه ربوده شده در اهواز پس از چهار ماه به آغوش مادر بازگشت

اهواز – ایرنا – فرمانده انتظامی خوزستان گفت: کودک ۶ ماهه اهوازی که چهار ماه پیش ربوده شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خوزستان به آغوش مادرش بازگشت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ” سید محمد صالحی” بیان کرد: در تیرماه امسال به دنبال تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو به همراه نوزاد چهار ماهه، از همان ابتدا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: از آنجا که این موضوع به صورت بسیار وسیع در فضای مجازی منتشر و بازنشر متعددی شد و احساسات و عواطف عمومی را جریحه‌دار کرده بود، پلیس این موضوع را به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار داد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان به پیدا شدن خودروی سرقتی بدون حضور نوزاد در فردای همان روز اشاره کرد و گفت: با بررسی میدانی و انجام تحقیقات تخصصی کارآگاهان دریافتند موضوع کاملا خانوادگی و با یک سناریو از پیش طراحی، انجام شده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس در ادامه بررسی‌ تخصصی محل اختفای نوزاد را که به خانواده‌ای در یکی از استان ها تحویل داده شده بود شناسایی کردند، ادامه داد: کارگاهان با کار اطلاعاتی به محض اینکه از حضور این خانواده به همراه نوزاد در شهرستان اهواز مطلع شدند، در عملیاتی پلیسی و غافلگیرانه ضمن دستگیری مجرمان، نوزاد را به آغوش مادر بازگرداندند.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس انگیزه خود را اختلافات خانوادگی بیان کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

منبع: ایرنا