در نیمه دوم دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، نیمکت نشینان پرسپولیس نسبت به تصمیمات داور اعتراض کردند و همین امر موجب شد با کارت زرد جریمه شوند. به گزارش ایسنا، در طول دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، علیرضا منصوریان که از کنار زمین شاگردانش را هدایت می‌کرد، بارها و بارها به سمت نیمکت […]


در نیمه دوم دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، نیمکت نشینان پرسپولیس نسبت به تصمیمات داور اعتراض کردند و همین امر موجب شد با کارت زرد جریمه شوند.

به گزارش ایسنا، در طول دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، علیرضا منصوریان که از کنار زمین شاگردانش را هدایت می‌کرد، بارها و بارها به سمت نیمکت خودی می‌رفت تا با دستیارانش مشورت کند. در مقابل اما گل‌محمدی با آرامش بیشتری از کنار زمین نظارگر بازی بود.
بعد از مصدومیت احسان پهلوان که منجر به ورود کامیابی‌نیا به درون زمین شد، هواداران پرسپولیس با شعار «کامیابی گتوزو» هافبک تیمشان را تشویق کردند.
در دقیقه ۳۰  زمانی که مهدی ترابی درون محوطه جریمه صنعت نفت نقش بر زمین شد و داور این صحنه را شبیه‌سازی تشخیص داد، نیمکت نشینان پرسپولیس نسبت به تصمیم داور اعتراض کردند.
در اواخر نیمه نخست وقتی داور متوجه شد احمد گوهری دروازه‌بان صنعت نفت قصد اتلاف زمان بازی را دارد، او را با کارت زرد جریمه کرد. همین امر هم موجب خوشحالی هواداران پرسپولیس شد و داور را تشویق کردند.
در دقیقه ۵۸، زمانی که وحید امیری با عبور از بین دو بازیکن با خطای مدافع صنعت نفت پشت محوطه جریمه نقش بر زمین شد، به شدت توسط هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.
با وجود اینکه مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در بیشتر دیدارهای تیمش به ورزشگاه می‌آمد اما برای این دیدار به ورزشگاه نیامده است.
دردقیقه ۶۹، بعد از اینکه شوت مهدی عبدی با برخورد به تیرک افقی دروازه در شرایط مشکوک به گل به زمین خورد، نیمکت نشینان پرسپولیس به شدت به داور مسابقه اعتراض کردند و اعتقاد داشتند که توپ از خط دروازه عبور کرده و داور باید اعلام گل می‌کرد. در این بین افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی به خاطر اعتراضات زیادشان از داور کارت رزد گرفتند. هواداران پرسپولیس هم نسبت به این صحنه معترض بودند و علیه داور شعار سر دادند.
بعد از گل پرسپولیس، درحالی که بازیکنان نیمکت نشینان پرسپولیس خوشحالی می‌کردند، داود فنایی به سمت داور چهارم رفت نسبت به تصمیمات داور اعتراض کرد.
انتهای پیام