سرمربی تیم فولاد از بازیکن تیمش انتقاد کرد. به گزارش ایسنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور اظهار کرد: نیمه اول تیم ما خیلی موقعیت داشت و به جز یک کرنر که تیم تراکتور زد دیگر نتوانستند از نیمه زمین رد شوند که بخواهند فشاری روی دروازه ما ایجاد کنند. بازی […]


سرمربی تیم فولاد از بازیکن تیمش انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور اظهار کرد: نیمه اول تیم ما خیلی موقعیت داشت و به جز یک کرنر که تیم تراکتور زد دیگر نتوانستند از نیمه زمین رد شوند که بخواهند فشاری روی دروازه ما ایجاد کنند. بازی در این نیمه یک طرفه بود و حداقل باید نیمه اول ۲ بر صفر به سود تیم ما به پایان می رسید.
 وی ادامه داد: ما موقعیت هایی را در این دیدار از دست دادیم و این طبیعت فوتبال است. از نیمه اول بازی کاملاً رضایت دارم و بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند و واقعاً زحمت کشیدند. با برنامه‌ای که داشتیم توانستیم مقابل تیم تراکتور که موقعیت آنچنانی به حریفان نمی دهد، خیلی خوب موقعیت خلق کنیم و به دروازه شان نزدیک شویم. اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم قطعا می‌توانستیم بازی را ببریم.
 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: نیمه دوم بازی کمی فشرده تر و گسترده تر شد و حریف با ۷ نفر دفاع می‌کرد و نگاه شان به ضدحمله بود و همین کار را برای ما سخت کرد. در همین بازی بسته حریف و در شرایطی که تیم‌ها به اهواز می‌آیند تا دفاع کنند و از ما یک امتیاز بگیرند و خوشحال بروند، خلق موقعیت داشتیم. تراکتور نیز در نیمه دوم بازی را بست و دفاعی بازی کرد. 
وی عنوان کرد: در ۳۰ دقیقه پایانی مسابقه نیز فکر می کنم کلا بازی در ۱۰ دقیقه در جریان بود و بازی را خواباندند و بر روی زمین افتادند. متاسفانه گلر تراکتور هم مصدوم شد که این جای ناراحتی دارد زیرا دوست نداریم اتفاقی برای بازیکنی بیفتد اما مابقی بازیکنان حریف روی زمین می افتادند و گلایه ما این است که بازی در جریان نبود و بازی را کشتند و دائماً پزشک و برانکارد وارد زمین می شد. ما باید در نیمه اول گل می‌زدیم و بازی را تمام می‌کردیم. در نیمه دوم نیز می‌توانستیم گل بزنیم که استفاده نکردیم و این طبیعت فوتبال است که اگر گل نزنی و از موقعیت ها استفاده نکنی نمی توانید بازی را ببرید. 
نکونام گفت: در حالی که برخی تیم‌ها یک موقعیت به دست می‌آورند و گل می‌زنند و بازی را می برند، تیم ما در خلق موقعیت خیلی خوب بود اما نتوانستیم استفاده کنیم و این یکی از بازی هایی بود که تیم ما در خلق موقعیت فوق العاده ظاهر شد.
وی افزود: هفته گذشته نیز همین ایراد را داشتیم. خلق موقعیت ما خوب است اما باید تمرکزمان هم خوب باشد تا بتوانیم به گل برسیم. نکته مهم این است که باید مسابقات را ادامه دهیم و به نظرم این که از سه بازی هفت امتیاز کسب کردیم و گل خورده هم نداشتیم، شرایط‌مان خوب است و در حال پیشرفت هستیم. 
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متاسفانه صابر حردانی را به دلیل سرماخوردگی دو روز پیش از دست دادیم. جبوری و صالحی هم به همین صورت. ضمن این که کارت بازی‌ لیموچی نیز روز گذشته صادر شد و امروز وینگر نداشتیم و مجبور شدیم از او استفاده کنیم. ما حردانی و جبوری دو وینگر خوب مان را که عصای دستمان بودند در اختیار نداشتیم. موسوی را هم به دلیل دیسک کمر و والی را هم به خاطر آسیب دیدگی کشاله در اختیار نداشتیم.
وی عنوان کرد: همچنین پاتویسی حدود ۵ هفته بود که برای ما بازی نمی کرد و شرایط بدنی او را دیدید. من حافظ منافع فولاد هستم و باشگاه نیز وقتی به من اطمینان کرده و مرا به عنوان سرمربی انتخاب کرده است باید بگویم اگر پاتوسی خود را به شرایط و وزن ایده‌آل نرساند مطمئن باشید جریمه سنگینی برای او در نظر می‌گیرم و این را هم به خودش گفتم.
نکونام افزود: یکسری مشکلات وجود دارد اما با همین نفرات خوب کار می کنیم و باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم که واقعاً زحمت می کشند اما در نهایت ما باید گل بزنیم و نباید این را فراموش کنیم.
 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا شرایط بدنی پاتوسی به این صورت می شود؟ خاطر نشان کرد: من به عنوان سرمربی باید از پاتوسی مراقبت کنم. سال گذشته که در فولاد بودم وزن او ۷۵ کیلوگرم بود اما اکنون ۷۹ کیلوگرم است و ۵ هفته هم بازی نکرده است. من هیچ وقت دوست ندارم درباره بازیکنانم صحبت کنم اما بازیکن باید بداند که من حافظ منافع باشگاه هستم و باید از باشگاه دفاع کنم و باید این شرایط را زود درست کنیم.
 وی درباره داوری هم عنوان کرد: داوری خیلی خوب بود و آقای همرنگ قضاوت خوبی داشت اما نمی دانم داور چهارم این بازی در کنار ورزشگاه خانه دارد یا در این جا کار می کند زیرا در تمام بازی ها برای ما بوده است و تاکنون برای چهار بازی فولاد حضور داشته است. در بازی با هوادار الکی به من کارت داده شد و امروز هم مجدداً به من کارت دادند و من خنده ام گرفت. من به آقای خلیفه سلطان گفتم برای چی به من کارت داده شد که به من گفت اشتباه کرد. من در تمام سالهایی که مربیگری کرده‌ام تا کنون یک بار هم چهار اخطاره نشده بودم.
وی افزود: من اعتراض می‌کنم آن هم به صورت محترمانه و اگر اعتراضی کنم که باعث ناراحتی کسی شود قطعاً از داور عذرخواهی می‌کنم اما خواهش می‌کنم این داور چهارم را برای بازی‌های ما نگذارید. اگر خانه اش هم اهواز است برای امسالش کافی است که در چهار بازی برای ما حضور داشته است. آقای افشاریان دیگر او را برای بازی های فولاد نگذارید. کنار زمین باید آرامش باشد. امروز هم اصلا مشکلی نبود و دو تیم کار خود را انجام می دادند.
نکونام گفت: بازی قبل هم گفتم چرا به من کارت دادی که جوابی به من داد که خنده دار است. من نمی‌خواهم آن را بگویم زیرا به دنبال این است که در فوتبال اسم در کند. به هر حال این کارها درست نیست. امروز تنشی در بازی نبود و بازی جاندار بود اما خواهش می‌کنم این داور چهارم را برای بازی به اهواز نفرستید. داوری را به عنوان داور چهارم بگذارید که آرامش بدهد. داور چهارم دیدار امروز به یکباره کنار زمین شلوغ کرد و اقدام به کارت دادن کرد.
انتهای پیام