مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان از باز بودن همه محورهای خوزستان پس از بارش‌های اخیر خبر داد و گفت: تردد بدون هیچ مشکلی در همه محورهای استان برقرار است. غلامعباس بهرامی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر، برخی از محورهای استان دچار انسداد شدند اما با تلاش […]


مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان از باز بودن همه محورهای خوزستان پس از بارش‌های اخیر خبر داد و گفت: تردد بدون هیچ مشکلی در همه محورهای استان برقرار است.

غلامعباس بهرامی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر، برخی از محورهای استان دچار انسداد شدند اما با تلاش اکیپ‌های راهداری این محورها به سرعت بازگشایی و تردد برقرار شد.
وی افزود: در این بارش‌ها چهار محور اصلی و روستایی در خوزستان دچار ریزش کوه و انسداد شدند اما با تلاش‌های انجام‌گرفته این محورها به سرعت و در همان ساعت‌های اولیه بازگشایی شدند.
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در حال حاضر همه محورهای خوزستان پس از بارش‌ها با ریزش‌برداری‌های انجام‌شده باز است و تردد در همه جاده‌های استان بدون هیچ مشکلی برقرار است.
بهرامی نیا عنوان کرد: با توجه به وقوع بارش‌ها در استان، همه نیروها و اکیپ‌های راهداری خوزستان در آماده‌باش کامل هستند و در صورت مشاهده هرگونه انسداد محور، وارد عملیات شده و نسبت به بازگشایی محورها اقدام می‌کنند.
انتهای پیام