استاندار خوزستان در نشستی با مدیر اقامه نماز خوزستان بر اهمیت گسترش فرهنگ نماز در جهت رفع معضلات اجتماعی تاکید کرد. استاندار خوزستان در این نشست بر توجه به فریضه نماز در مدارس و دانشگاه‌ها به عنوان بخش مهمی از جامعه تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد نسل جوان را بیشتر با فرهنگ نماز آشنا […]


استاندار خوزستان در نشستی با مدیر اقامه نماز خوزستان بر اهمیت گسترش فرهنگ نماز در جهت رفع معضلات اجتماعی تاکید کرد.

استاندار خوزستان در این نشست بر توجه به فریضه نماز در مدارس و دانشگاه‌ها به عنوان بخش مهمی از جامعه تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد نسل جوان را بیشتر با فرهنگ نماز آشنا کرد. توسعه نماز در بین نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی با گسترش فرهنگ نماز می‌تواند تحت کنترل  قرار گیرد و برطرف شوند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، خلیلیان با اشاره به آثار تربیتی نماز در دانش آموزان و دانشجویان بیان کرد: توجه به  نماز در میان دانش آموزان و دانشجویان رشد معنوی و شخصیتی آن‌ها را در کنار رشد علمی به دنبال خواهد داشت.
وی با اشاره به این که در  کشورهای اسلامی به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی نماز از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است توضیح داد: یکی از اقدامات مهمی که از سوی مدیران و دست اندرکاران نماز  به عنوان یک وظیفه ذاتی باید مورد توجه قرار گیرد نهادینه کردن  این فریضه الهی در سطح جامعه و محور قرار دادن همه کارها بر پایه نماز است.
استاندار خوزستان ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت مساجد ادامه داد: فعالیت در حوزه فرهنگ نماز را وظیفه خود می‌دانیم و معتقدیم  این امر باید مورد توجه جدی قرار گیرد، شکوفا شود، در سطح جامعه به عینه دیده شود و ملموس باشد.
انتهای پیام