سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم کمیته انضباطی باید در همه مسائل همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه کند تا عدالت حاکم شود. به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و کنترل بازی را در اختیار گرفتیم […]


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم کمیته انضباطی باید در همه مسائل همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه کند تا عدالت حاکم شود.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و کنترل بازی را در اختیار گرفتیم تا اواخر نیمه اول که روی یک اشتباه گل خوردیم و گلی مهارنشدنی به ثمر رسید. در شروع نیمه دوم فولاد باتوجه به ثباتی که داشته بسیار خوب کار کرد و ما هم در زدن ضربات آخر خوب نبودیم. طبیعی بود چون خط حمله‌مان از لیگ یک به لیگ برتر آمده‌اند و کم تجربه هستند. چاره‌ای نیست اما همین بازیکنان در دو، سه سال آینده بازیکنان مطرحی خواهند شد.
او ادامه داد: فوتبال همین است و هر تیمی اشتباه کند تنبیه می‌شود و ما هم امروز تنبیه شدیم. به فولادی‌ها تبریک می‌گویم اما از اتلاف وقت آن‌ها و از داور بازی گله‌مندم. امروز مثل هفته قبل باید بازیکن فولاد اخراج می‌شد. اگر داور اشتباه کرد انتظار داریم کمیته داوران ورود کند و برخورد لازم انجام شود. متاسفانه در این بازی برنامه‌هایمان به نتیجه نرسید.
سرمربی ذوب‌آهن درباره ورود هواداران به ورزشگاه‌ها گفت: نباید برخوردها دوگانه باشد و باید عدالت وجود داشته باشد. اگر بازیکنان خارجی استقلال مجوز بازی نداشتند، چرا هفته‌های قبل بازی کردند؟ باید نظارت صورت بگیرد و به همه تیم‌ها به یک چشم نگاه شود. این انصاف نیست و باید طبق قانون برخورد شود چون بازیکنان استقلال به صورت غیر مجاز در بازی‌های قبل بازی کردند. امیدوارم کمیته انضباطی در همه مسائل همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه کند و عدالت حاکم شود.
انتهای پیام