استاندار خوزستان از نقش و خدمات بسیجیان در صحنه ها و مقاطع مختلف قدردانی کرد. صادق خلیلیان امروز (چهارشنبه) در گردهمایی ۲۶ هزار نفری بسیجیان در اهواز گفت: با شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی عزت ملی بعد از دو قرن به صحنه سیاسی کشور بازگشت. به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری […]


استاندار خوزستان از نقش و خدمات بسیجیان در صحنه ها و مقاطع مختلف قدردانی کرد.

صادق خلیلیان امروز (چهارشنبه) در گردهمایی ۲۶ هزار نفری بسیجیان در اهواز گفت: با شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی عزت ملی بعد از دو قرن به صحنه سیاسی کشور بازگشت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تکیه نظام بر پایه رای و حضور مردم بوده است.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: بر اساس قانون اساسی انتخاب مقام معظم رهبری توسط خبرگان رهبری، انتخاب ریاست جمهوری، تعیین نمایندگان مردم و در صحنه های مختلف تکیه بر رای و حضور مردم است.

خلیلیان ادامه داد: هر جا مردم حضور پیدا کردند بسیاری از گره‌ها را باز و مشکلات حل شد. در دفاع مقدس هم با حضور نیروهای مردمی و بسیج و حضور مردم توانستیم به موفقیت برسیم.

استاندار خوزستان اظهار داشت: در شرایط حاضر که ما در محاصره اقتصادی دشمن به سر می‌بریم و دشمنان به خاک ما طمع کردند باز هم ما می‌توانیم این محاصره اقتصادی را با کمک اقتصاد مقاومتی و حضور مردم بشکنیم و اهداف متعالی انقلاب اسلامی و نظام مقدسمان را محقق کنیم.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید بسیاری بر سپردن امور به مردم در بخش های مختلف دارند.

استاندار خوزستان ادامه داد: از حلقه‌های واسط تحقق این فرمایش رهبری معظم انقلاب حضور بسیجیان در دهه های اخیر است که نقطه اوج آن را در دفاع مقدس شاهد بودیم و پس از آن در دوران بازسازی و مقاطع مختلف حضور و خدمات بسیج چشمگیر بوده است.

خلیلیان یادآور شد: همچنین در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و بسیاری از مشارکت‌های مردمی بسیجیان عزیز حضور فعالی دارند و حضورشان گره گشا است.

استاندار خوزستان بیان کرد: اطمینان خاطر را به ملت عزیز ایران می دهم که دولت مردمی و انقلابی برای برون رفت کشور از شرایط فعلی و کاهش مشکلات مردم در زمینه های مختلف نهایت کوشش خود را خواهد داشت.

خلیلیان اظهار داشت: مشکلاتی است که این استان با آن دست به گریبان است در این راستا طبیعتاً انتظار حضور موثر همه نیروهای سیاسی و مردمی را داریم که از جمله آن بسیج سازندگی است.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: انشالله همه باید دست به دست هم دهیم و با هم افزایی بتوانیم یک استان سربلند و توسعه یافته در سطح و تراز انقلاب اسلامی و مردم این استان داشته باشیم.

انتهای پیام