عصر خوزستان: تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن اصفهان در هفته نهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. به گزارش روز جمعه ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان و ذوب‌آهن اصفهان امروز در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و در نهایت هر دو تیم […]

عصر خوزستان:

تساوی خانگی نفت مسجد سلیمان برابر گاندوها

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن اصفهان در هفته نهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش روز جمعه ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان و ذوب‌آهن اصفهان امروز در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و در نهایت هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.   

در این بازی کرار جاسم از روی یک ضربه آزاد موفق شد در دقیقه ۳۷ گل نخست تیمش را به ثمر برساند اما اشتباه مدافعان تیم میزبان باعث شد تا محمد خدابنده‌لو در دقیقه ۶۵ گل تساوی را به ثمر برساند.

در نهایت نیز این دیدار با همان نتیجه یک بر یک به پایان رسید.   

نفت مسجد سلیمان با این تساوی خانگی هفت امتیازی شد و در رده سیزدهم جای گرفت و ذوب آهن نیز با این یک امتیاز ۱۱ امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت. 

ترکیب نفت‌ مسجدسلیمان با هدایت فراز کمالوند:

مجتبی لطفی، مهران امیری، میرهادی میرجوان، کرار جاسم، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، علی محسن زاده، علی عبدالله زاده، مهرداد هدایتیان و هاتف نادری.

ترکیب ذوب آهن با سرمربیگری مهدی تارتار: 

امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، پارسا جعفری، آرمان قاسمی، بابا محمدی، امیرمحمد پناهی، سجاد جعفری، محمد خدابنده لو، سینا اسدبیگی و مرتضی خراسانی.

 اشکان خورشیدی با کمک علیرضا ایلدروم و دانیال باشنده قضاوت این بازی را بر عهده داشتند. 

منبع: ایرنا