معاون وزیر آموزش و پرورش بر اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به خصوص پروژه‌های نیمه تمام خیرساز تاکید کرد. مهرالله رخشانی‌مهر امروز (۲۶ آذرماه) در سفری یک روزه به اهواز، در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست احداث اداره‌کل‌ نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، اظهار کرد: امروز بنا به دعوت نماینده مردم اهواز در […]


معاون وزیر آموزش و پرورش بر اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به خصوص پروژه‌های نیمه تمام خیرساز تاکید کرد.

مهرالله رخشانی‌مهر امروز (۲۶ آذرماه) در سفری یک روزه به اهواز، در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست احداث اداره‌کل‌ نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، اظهار کرد: امروز بنا به دعوت نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در اهواز حضور پیدا کردیم و از صبح از مدارس نیمه تمام بازدید داشتیم. برنامه و اولویت ما، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، به خصوص پروژه‌های نیمه تمام خیرساز که سهم آن‌ها را خیر کامل کرده و تحویل نوسازی مدارس داده‌اند.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: امسال از محل اعتبارات مشارکتی، حدود ۱۴۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس خوزستان ابلاغ اعتبار کردیم و اگر پروژه‌ای به ما معرفی شود که به دلیل کمبود اعتبار نیمه‌تمام رها شده است، اعتبار مورد نیاز آن تامین می‌شود و عملیات اجرایی آن را ادامه می‌یابد.  
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در خصوص تامین تجهیزات سرمایشی که یکی از مشکلات اصلی استان خوزستان است، قبلا اعتباری حدود ۴۰  میلیارد تومان برای تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی ابلاغ شده است؛ با این حال در برنامه ما است که از اولین تخصیص در سه ماه پیش رو،  اعتباری برای تجهیزات سرمایشی استان خوزستان ابلاغ کنیم.
انتهای پیام