سرپرست فرمانداری اهواز گفت: امیدوارم با حضور در جلسات شورای تامین و استفاده از همه نخبگان و کمک نمایندگان، در راستای حل مسائل مختلف خوزستان و جذب سرمایه‌گذار اقدام کنیم. مسعود فلاحی در نشست شورای اداری و آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری اهواز که شامگاه چهارشنبه (۱۰ آذرماه) برگزار شد، اظهارکرد: من […]


سرپرست فرمانداری اهواز گفت: امیدوارم با حضور در جلسات شورای تامین و استفاده از همه نخبگان و کمک نمایندگان، در راستای حل مسائل مختلف خوزستان و جذب سرمایه‌گذار اقدام کنیم.

مسعود فلاحی در نشست شورای اداری و آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری اهواز که شامگاه چهارشنبه (۱۰ آذرماه) برگزار شد، اظهارکرد: من از طایفه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستم؛ از ایل و تبار شهید علی هاشمی، از طایفه شهید بهنام محمدی و شهید علیخانی هستم. از طایفه شهیدان هادی کجباف، شهید تقوی و حاج حبیب هستم؛ طایفه‌ای که امروز یک فرهنگ و تفکر است و من تربیت‌یافته همین فرهنگ هستم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز اگر آمده‌ام در سنگری دیگر و ردایی دیگر پوشیده‌ام به واسطه این است که تفکر دولت انقلابی همانند تفکر نهاد انقلابی که در آن خدمت می‌کردم، تفکر شهدا، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حریم ولایت و حرم است. امروز به واسطه نزدیکی این تفکرات برای خدمت آمده‌ام؛ من فرزند تفکر نیروهای ارزشی هستم و به آن می‌بالم.
سرپرست فرمانداری اهواز گفت: با تأسی از مقام معظم رهبری اعلام می‌کنم در راه خدمت به مردم دیپلمات نیستم بلکه یک نیروی جهادی و انقلابی هستم که امیدوارم توفیق خدمتگزاری به مردم را داشته باشم.
وی بیان کرد: امروز خدمت به مردم یکی از راه‌های مبارزه با دشمنان است؛ اگر بخواهیم با دشمنان و استکبار جهانی بجنگیم و ایستادگی و مقابله کنیم، باید به مردم خدمت کنیم. اگر بخواهیم صف دشمنان را تضعیف و صف نیروهای خودی را تقویت کنیم، باید به مردم خدمت کنیم. من با نگاه خدمت به مردمی آمده‌ام که در همه برهه‌ها ایستادگی کردند و مشقت ‌کشیدند.
فلاحی گفت: مردمی که راهی جز رأی دادن به تفکر جهادی و انقلابی نداشتند و به دولت آقای رئیسی به دلیل داشتن تفکر جهادی رأی دادند؛ من نیز به این جهت این ردا را بر تن کرده‌ام. امیدوارم سربازی کوچک در راه خدمت به مردم باشم.
وی افزود: امیدوارم به وصیت شهدا عمل کنم و دل آقا را شاد کنم. امام حسین(ع) می‌فرماید حاجت‌های مردم نسبت به مسئولان نعمتی است که خدا به شما داده است؛ من با این نگاه و تفکر تربیت شده‌ام و ردای خدمت پوشیده‌ام.
سرپرست فرمانداری اهواز گفت: با بررسی کارنامه انقلاب متوجه می‌شویم در دورترین نقاط روستایی، با تفکر جهادی و به خصوص جهاد سازندگی جاده کشیده‌ایم و زیرساخت‌های برق، آب، گاز و تلفن را ایجاد کردیم نه با گفتار درمانی.
وی بیان کرد: امیدوارم با حضور در جلسات شورای تامین و استفاده از همه نخبگان و کمک نمایندگان، در راستای حل مسائل مختلف خوزستان و جذب سرمایه‌گذار اقدام کنیم.
انتهای پیام