عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: فوت ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان به صفر رسید. به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان روز دوشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: ‏با توجه به تاثیر بالای واکسیناسیون در پیشگیری از مرگ و ابتلای افراد به نوع شدید کرونا، […]

عصر خوزستان:

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:فوت ناشی از کرونا در خوزستان به صفر رسید

اهواز – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: فوت ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان به صفر رسید.

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان روز دوشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: ‏با توجه به تاثیر بالای واکسیناسیون در پیشگیری از مرگ و ابتلای افراد به نوع شدید کرونا، نباید فرصت را برای تزریق واکسن از دست دهیم.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد از واجدان شرایط دریافت واکسن در خوزستان، هنوز نسبت به دریافت دز دوم خود اقدام نکرده‌اند افزود: اکنون موجودی واکسن خوزستان در شرایط خوبی قرار دارد لذا از هم استانی‌های عزیز درخواست داریم هر چه سریعتر واکسن خود را دریافت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: خوشبختانه موارد بیماری ناشی از کرونا در خوزستان کاهش یافته اما به این معنی نیست که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را زیر پا بگذاریم.

وی افزود: اکنون ۷۹.۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال خوزستان یک دز و ۵۸ درصد ۲ دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

تاکنون بیش از پنج میلیون و ۲۰۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده که حدود سه میلیون آن دز اول است.

هم اکنون سه شهرستان خوزستان زرد و ۲۴ شهرستان آبی کرونایی هستند.

منبع: ایرنا