بازیکن پرسپولیس نسبت به اتفاقات اخیر این باشگاه توضیح داد. به گزارش ایسنا، پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. مهدی شیری، بازیکن پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: بازی […]


بازیکن پرسپولیس نسبت به اتفاقات اخیر این باشگاه توضیح داد.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. مهدی شیری، بازیکن پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: بازی سختی بود. همه تیم‌ها جلوی تیم‌ ما عقب می‌نشینند و کار ما را سخت می‌کنند. قبل داربی این سه امتیاز خیلی مهم بود و امیدوارم همین روند را داشته باشیم.
او درباره پست اینستاگرامی هماهنگی که بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به مشکلات مالی گذاشتند، گفت: بزرگترهای تیم راجع به این موضوع صحبت می‌کنند ولی دوست دارم از راس کار که آقای وزیر هستند بخواهم که به تیم ما نگاهی داشته باشند تا آرامش به ما برگردد. ما مستحق این هرج و مرج نیستیم.
بازیکن پرسپولیس در واکنش به درباره اتفاقات اول بازی توضیح داد: ما داشتیم در رختکن تنیس فوتبال بازی می‌کردیم تا گرم بمانیم. در شان تیم ما نیست که ۲۰ دقیقه ما را در رختکن نگه دارند.
شیری در پایان درباره عملکرد صدری در پرسپولیس گفت: امیدوارم ایشان سعی و تلاش بیشتری بکنند. شان بازیکنان ما این نیست. امیدوارم روال عادی شود تا بازیکنان بتوانند عملکرد خوبشان را داشته باشند.
انتهای پیام