تیم فوتبال پیکان موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف شیرازی خود را از پیش رو بردارد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند. به گزارش ایسنا، تیم های فوتبال پیکان و قشقایی شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه پاس […]


تیم فوتبال پیکان موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف شیرازی خود را از پیش رو بردارد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

به گزارش ایسنا، تیم های فوتبال پیکان و قشقایی شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که پیکانی ها در رتبه هفتم لیگ برتر و قشقایی در رده دوم لیگ دسته یک قرار دارند. این دیدار با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید.

داوران این مسابقه سیدمهدی مرجان‌زاده، علیرضا صیاد، ابراهیم امتنانی و فرزین تمیزی بودند و نظارت مسابقه را نیز حمید نظری بر عهده داشت.

حساس ترین موقعیت این دیدار در نیمه اول یک پنالتی برای تیم فوتبال پیکان بود که توسط دروازه بان قشقایی مهار شد. این پایان کار نبود و در نیمه دوم نیز یک پنالتی برای تیم پیکان اعلام و این بار از سوی غلامرضا ثابت ایمانی به گل تبدیل شد.

در یکی دیگر از دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام‌حذفی، دو تیم لیگ یکی مس کرمان و ماشین‌سازی تبریز در کرمان به مصاف هم رفتند که میزبان توانست با برتری ۲ بر یک برابر حریف خود، به جمع ۱۶ تیم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کند.

در این دیدار ابتدا میلاد صارمی در دقیقه ۷، مس را پیش انداخت اما در دقیقه ۵۱ شاهواروقی بازی را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۸، بهرام رشیدفرخی با به ثمر رساندن گل دوم نارنجی‌پوشان مس کرمان، زمینه‌ساز برتری و صعود این تیم به مرحله بعد جام حذفی شد.

دو تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجدسلیمان هم از ساعت ۱۴:۳۰ در بوشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم بدون گل مساوی پایان یافت تا این دو تیم جنوبی راهی ضربات پنالتی شوند.

در ضربات پنالتی، این نفت مسجدسلیمان بود که با نتیجه ۴ بر ۳ میزبان خود را شکست داد و راهی دور بعد شد.

انتهای پیام