بازیکن پرسپولیس می‌گوید مشکلات مالی روی عملکرد هم‌تیمی‌هایش در داخل زمین تاثیرگذار نیست. به گزارش ایسنا، پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. امید عالیشاه، بازیکن پرسپولیس پس از این دیدار […]


بازیکن پرسپولیس می‌گوید مشکلات مالی روی عملکرد هم‌تیمی‌هایش در داخل زمین تاثیرگذار نیست.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. امید عالیشاه، بازیکن پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: من قبلا عرض کردم که به نوعی سوار موجی شدند که خودشان خبر نداشتند و تیم را تحت فشار قرار دادند.
او افزود: بعضی از رسانه‌ها هم ناملایماتی داشتند و تیم را تحت فشار قرار دادند. تیمی که چند سال قهرمان می‌شود، با بازیکنان جدید نیاز به زمان دارد تا هماهنگ شود. الان در روند خوبی قرار گرفتیم. این سه امتیاز خیلی خوب بود و دوست داشتیم مثل بازی قبل هواداران در کنار ما باشد و امیدوارم در بازی بعدی باشند. فوتبال بدون هوادار روح ندارد.
بازیکن پرسپولیس درباره استوری مشترک بازیکنان این تیم در واکنش به مشکلات مالی باشگاه توضیح داد: نمی‌خواهم درباره این شرایط صحبت کنم. یک تصمیم جمعی بود و خواستیم با هواداران در میان بگذاریم. امیدواریم با تلاش آقای صدری و دوستانی که هستند، مشکلات حل شوند. بازیکنان تلاش زیادی می‌کنند و افتخار آفرینی کردند. کار هر کسی نیست که پنج، شش سال شرایط خوبی داشته باشد و صدر جدول باشد. این بازیکنان لایق بهترین‌ها هستند.
عالیشاه در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی بر عملکرد بازیکنان در داربی هفته آینده تاثیر گذار است، گفت: قبلش در روحیه بازیکنان تاثیرگذار است اما وقتی وارد زمین می‌شویم به خاطر هواداران هم شده، این مسائل را فراموش می‌کنیم. ولی باید شرایطی فراهم شود که تیم نتیجه بگیرد. برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس زشت است که تیمش اینطور به تلاطم بیفتد و آسیب ببیند.
انتهای پیام