مربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید در فوتبال ایران سلامت بازیکنان هیچ اهمیتی ندارد. به گزارش ایسنا، حمید عبداللهی، مربی نفت مسجد سلیمان بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس به علت محرومیت فراز کمالوند از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و گفت: من از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ عذر می‌خواهم […]


مربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید در فوتبال ایران سلامت بازیکنان هیچ اهمیتی ندارد.

به گزارش ایسنا، حمید عبداللهی، مربی نفت مسجد سلیمان بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس به علت محرومیت فراز کمالوند از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و گفت: من از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ عذر می‌خواهم که این همه مدت معطل شدید. فیفا می‌گوید سلامتی بازیکنان از همه چیز مهم تر است اما متاسفانه این مساله در ایران مهم نیست و فقط می‌خواهند یک بازی برگزار شود. متولی فوتبال ما فدراسیون و  سازمان لیگ است. بازیکنان هر دو تیم گرم کرده‌اند. من فقط درباره تیم خودم نمی‌گویم. سعی کردیم بازیکنان با هیجان بالا به زمین بفرستیم اما بازی ۳۵ دقیقه تاخیر داشت و در دقیقه ۲۰ به علت کشیدگی کشاله مجبور به تعویض اجباری شدیم. گزارشگر بازی موقعیت‌های ما را نمی‌بیند و گزارش نمی‌کند. اشکال ندارد چون پرسپولیس پرهوادار است. اما من نمی‌دانم علت برخورد متفاوت داور با پرسپولیس چیست.
مربی نفت مسجد سلیمان یادآور شد: همه دنبال فالوور هستیم؟ فوتبال چه می‌شود؟ از نظر فنی هم تیم ما دو هفته مانده به مسابقات تشکیل شد اما رفته رفته بهتر شدیم. نتایج ما در حد و اندازه تیمی نیست که کمالوند ساخته اما روز به روز بهتر می‌شویم. مقابل پرسپولیس دنبال فوتبال خوب و جسورانه بودیم و می‌خواستیم فضاها را ببندیم و موقعیت ندهیم. در نیمه اول موفق بودیم. در این نیمه خودمان موقعیت گلزنی داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم به علت استرس یا تاخیر در بازی یا اشکالاتی که داشتیم، خوب شروع نکردیم و روی گل حریف، غافلگیر شدیم. تلاش کردیم به بازی برگردیم و پرسپولیس را تحت فشار بگذاریم.
وی به اخطار داور به کادرفنی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: اتفاقاتی در بازی رخ داد مثل کارت زرد به کادرفنی تیم پرسپولیس که آقای مطهری و پیروانی دو دقیقه زمان بازی را گرفتند. فکر می‌کنم داور باید ریتم بازی را حفظ می‌کرد. تیم هایی مثل ما معمولا بر بازی غالب نیستند اما تا می‌خواهیم شکل بگیریم، با یک تاخیر و حاشیه تیم ما از تب و تاب می‌افتد. از نتیجه راضی نیستیم. پرسپولیس هم نیاز به تعریف ندارد. به آقا یحیی و کادرفنی این تیم تبریک می‌گویم. این مسائل در فوتبال ما بی نظیر است. خواهشم این است که افراد توانمند وارد شوند و مدیریت کنند.
انتهای پیام