تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریفان خود می روند. روز پایانی هفته نهم لیگ برتر امروز (جمعه) برگزار می شود که تیم فولاد با نساجی دیدار می کند و نفت مسجدسلیمان نیز با مصاف تیم ذوب آهن می رود. نفت مسجدسلیمان – ذوب آهن نفت که […]


تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریفان خود می روند.

روز پایانی هفته نهم لیگ برتر امروز (جمعه) برگزار می شود که تیم فولاد با نساجی دیدار می کند و نفت مسجدسلیمان نیز با مصاف تیم ذوب آهن می رود.

نفت مسجدسلیمان – ذوب آهن

نفت که از هشت بازی گذشته تنها شش امتیاز کسب کرده و اکنون در رده چهاردهم جدول قرار دارد، امیدوار است بازی با ذوب را ببرد و به وضعیت خود سر و سامان دهد، البته  کمالوند هم گفته که نفت تا پایان نیم فصل به جایگاه مطمئنی می رسد.

شاگردان کمالوند امروز پذیرای تیم تارتار هستند، سرمربی که دو فصل پیش روزهای خوبی را برای مسجدسلیمانی ها رقم زد و جایگاه نفت در جدول تک رقمی شد. ذوب آهن که امسال جوان و متحول شده است، در رده نهم جدول قرار دارد. بازی امروز که تقابلی برای صعود در جدول است، می تواند دیدنی باشد. نفت اگر بازی را ببرد در صورت لغزش تراکتور، در جدول دو پله صعود خواهد داشت.

نفت از ساعت ۱۵ امروز جمعه پذیرای تیم ذوب آهن است.

فولاد – نساجی

تیم فولاد که با بازگگشت نکونام توانسته مجددا به خط دفاع خود شکل دهد و به سختی گل می خورد، وضعیت نسبتا خوبی در جدول دارد، هرچند نکونام می گوید شرایط فولاد مورد تایید او نیست اما امیدوار است که با رسیدن نیم فصل، بتواند تیمش را تقویت کند تا در ادامه برای کسب سهمیه یا حتی قهرمانی بجنگند.

نکونام امروز مقابل تیمی قرار می گیرد که با هدایت خود او پس از ۲۰ سال لیگ برتری شد، تیمی که در لیگ برتر نیز تیمی خوب و سخت نشان داده است. در فصل های اخیر تقابل فولاد و نساجی دیدنی و جذاب بوده و البته خالی از حاشیه هم نبوده است. سه امتیاز تقابل امروز برای دو تیم مهم است و شاگردان نکونام اگر ببرند در صورت لغزش مس رفسنجان می توانند در یک قدمی پرسپولیس در رده ششم قرار بگیرند.

فولاد از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه خود میزبان تیم نساجی است.

انتهای پیام