شاگردان نکونام در خانه مقابل نساجی متوقف شدند. به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندران امروز(جمعه) ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در دقیقه ۱۶ روی یک رفت‌و برگشت توپ به آیاندا پاتوسی رسید و او با […]


شاگردان نکونام در خانه مقابل نساجی متوقف شدند.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندران امروز(جمعه) ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در دقیقه ۱۶ روی یک رفت‌و برگشت توپ به آیاندا پاتوسی رسید و او با ضربه سر در محوطه جریمه دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد تا فولاد پیش بیفتد. در دقیقه ۵۰ حسن نجفی روی ضربه کرنر مرتضی منصوری توانست دروازه فولادی‌ها را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.
شاگردان نکونام با این تساوی ۱۳ امتیازی شدند و جای پیکان را در رده هفتم گرفتند. در مقابل نساجی با این تک امتیاز ۱۰ امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند.
این دیدار در نیمه دوم با دقایقی تاخیر برگزار شد. دلیل این تاخیر سیستم ارتباطی داوران بود که رفع این مشکل برگزاری بازی را به تاخیر انداخت.
انتهای پیام