مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به شدت به داوری دیدار تیمش برابر مس رفسنجان اعتراض کرد. به گزارش ایسنا، حمیدرضا عبداللهی که به دلیل اخراج فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از بازی با مس رفسنجان حاضر شد، اظهار کرد: تیم ما یک روند رو به بهبود خود را از […]


مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به شدت به داوری دیدار تیمش برابر مس رفسنجان اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا عبداللهی که به دلیل اخراج فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از بازی با مس رفسنجان حاضر شد، اظهار کرد: تیم ما یک روند رو به بهبود خود را از نظر فنی را شروع کرده است و البته همه می‌دانید که نفت آخرین تیمی بود که کارش را شروع کرد و پیش فصل مناسبی نداشتیم.

وی بیان کرد: البته از نتیجه راضی نیستیم ولی نتیجه دست ما نبوده است. تیم ما یک هفته است که کامل شده است و تمرینات به صورت منظم انجام می شود. تیم ما بسیار خوب است و روزهای بسیار خوبی از نظر فنی خواهد داشت و اگر مردم مسجدسلیمان حمایت کنند، قطعا نتایج بهتر خواهد شد و نتایج آن از سال های گذشته بهتر خواهد بود.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: به همت مسئولان شهری و شخص کمالوند قرار شد بخشی از مشکلات کالیس حل شود. البته هنوز پولی به حساب بازیکنان واریز نشده است و احتمالا فردا پول به حساب شان واریز می شود. قطعا بازیکنان نیز با تعهد و تلاش بیشتری کار می کنند. 

وی افزود: رقیب امروز ما ۲ ماه زودتر از ما شروع کرد و یک اردوی بسیار خوب در ترکیه داشت و ردیف بودجه آن نیز مشخص است و یک تیم متمول از نظر مالی و مهره است که البته حلالش باشد.

عبداللهی گفت: دیگر زورمان نمی رسد و نمی دانیم باید چکار کنیم. در بازی با آلومینیوم به آن چه صورت شد و در این بازی هم یک پنالتی به ضرر نفت گرفته شد. من همین الان فیلم را دیدم که بازیکن مس با دستش توپ را حمل می کند که این هم پنالتی است ولی گرفته نمی شود. آقایان ما زورمان به داوری نمی رسد. گله من از کمیته داوران است. فدراسیون فوتبال و آقای عزیزی خادم همه چیز واضح است. سیستم معیوب است و این را فقط من نمی گویم. خود داور آمد و گفت که سیستم ایراد دارد. همه دارند می بینند و معلوم است که به هواداران و کادرفنی فشار می آید. در ریتم بالا تیم ما در حال فشار آوردن بود که کمک داور پرچم می زند و بازی را نگه می دارد و می گوید از بیرون به من فحاشی می کنند. آیا در فوتبال ایران، این کمک داور اولین نفر است که فحش می شنود؟ آقا در لیگ برتر داوری نکن!

او ادامه داد: شرایط  در لیگ یک و دو نیز بدتر است و فوتبال همین است. او ریتم بازی ما را ۱۰ دقیقه خواباند. بازی قبل هم آن کمک داور ۳ امتیاز را از ما گرفت. یکی باید آمار درآورد که آقای وحید کاظمی داوری اش در ۲۰ بازی گذشته به چه صورتی بوده است. به جای شعار دادن یکی را باید بگذارند و ببیند که نوع داوری آقای هاشمی نسب کمک داور بازی ما با آلومینیوم در یکی دو سال گذشته به چه صورت بوده است.

وی ادامه داد: مگر قرار است تیمی که پول ندارد داوران آن را بیندازند؟ اگر به این صورت فکر کردید که خدا وکیلی آدم های بی وجدانی هستید. ما در حال جان کندن هستید. این کار گناه است، زشت و بد است. آقای فدراسیون نشست کلیه کمیته های شما ایراد دارد.  خودشان این را گفته اند. پس کی می‌خواهید ورود کنید. البته درست کردن شما به این صورت است که ما را جریمه می کنید و داور سر جایشان هستند.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر مربی سکته کند و فحش بخورد ایراد ندارد؟ راحت مربی را جریمه می کنید ولی داوران نه. همه می دانند چه خبر است و همه زد و بندها و شرط بندی ها را می دانند. ما فنی نباختیم ولی یک جاهایی زورمان به داور و کمک داور نمی رسد. خسته شدیم و نمی توانیم با داور و کمک داور بجنگیم. ما فقط می توانیم فنی کار کنیم.

وی درباره جریمه بازیکن نفت به دلیل بردن گوشی به درون زمین برای نشان دادن صحنه بازی به داور، افزود: این کار سابقه دارد و فکر کنم بازی سال گذشته سایپا بود که بازی به وقفه افتاد و به داور فیلم  دوربین را نشان داند و داور نظرش را برگرداند. ما چه کاری می‌توانیم بکنیم جز این که فیلم را به داور نشان دهیم؟ این اشتباهات در حال سریالی شدن است. کمالوند می گوید آقای حیدری کمک داور شما ویبره برای پنالتی زده است، به آن توجه کن ولی داور سرمربی ما را اخراج می کند. یک چیزهایی از دست ما خارج است.

عبداللهی گفت: خیلی اتفاقات در حال رقم خوردن است و نمی خواهم مسائل را باز کنم و قبلا این کار کرده ام. مردم مسجدسلیمان زور ما فنی است و داور و کمک داور را نمی توانیم کاری کنیم. فشار ما تا ۱۹ هم رفته است و تا مرز سکته هم رفتیم اما نمی توانیم کاری کنیم. کمک داور این بازی ایراد داشت.

وی عنوان کرد: وقتی VRA  نباشد مجبوریم از دوربین استفاده کنیم. من احساس می کنم عمدا VRA به ایران نمی آید تا هر کسی هر کاری می خواهد انجام دهد و راحت سر فلان تیم بریده شود. واقعا سرمربی بودن فشار سنگینی است آن هم در مسجدسلیمان. من ندیده بودم که داور بازی تیم داوری را بیرون بکشد.

انتهای پیام