سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: مقابل سپاهان نمی‌شود موقعیت‌های زیادی به دست آورد و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد. به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی بود و به سپاهان برای این پیروزی تبریک می‌گویم. نیمه اول بازی تحت فشار بودیم و […]


سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: مقابل سپاهان نمی‌شود موقعیت‌های زیادی به دست آورد و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی بود و به سپاهان برای این پیروزی تبریک می‌گویم. نیمه اول بازی تحت فشار بودیم و طبیعی بود سپاهان بعد از چهار گلی که از گل گهر دریافت کرده بود، روی ما فشار بیاورد. در نیمه دوم به بازی متعادل رسیدیم و اعتقاد دارم در اواخر بازی می‌توانستیم روی یک صحنه به گل برسیم اما در روند بازی مالکانه موفق بودیم.
او ادامه داد: سپاهان تیم پر مهره و باتجربه‌ای است و در جاهایی که آن‌ها را تحت فشار می‌گذاشتیم، از فشار فرار می‌کردند. در مجموع باتوجه به شرایط تیم ما و حضور جوانان زیادی که به زمین فرستادیم، از شرایط راضی هستیم. مقابل سپاهان نمی‌شود موقعیت‌های زیادی به دست آورد و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد. البته اعتقاد دارم دو ضربه هم به تیر دروازه ما خورد که می‌توانست خیلی خطرناک باشد. در نیمه دوم از تیم‌مان راضی ام اما از نیمه اول خیر.
انتهای پیام