سرمربی سپاهان گفت: بازی خیلی مهمی با صنعت نفت داریم و هر دو تیم به این سه امتیاز احتیاج دارند و بازی جذابی خواهد شد. به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خوزستان فرهنگ فوتبالی خاصی دارد و به نظرم نفت دارد […]


سرمربی سپاهان گفت: بازی خیلی مهمی با صنعت نفت داریم و هر دو تیم به این سه امتیاز احتیاج دارند و بازی جذابی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خوزستان فرهنگ فوتبالی خاصی دارد و به نظرم نفت دارد آن کار را انجام می‌دهند. یعنی پله پله از عقب سعی می‌کنند بازی‌سازی کنند و همه‌شان تکنیکی‌ هستند و این در خون خوزستانی‌هاست. ابتدا که منصوریان به کرونا مبتلا شد، شرایط صنعت نفت چندان خوب نبود اما در ادامه وضعیت‌شان خیلی خوب شد و نتایج خوبی هم گرفتند. بازی خیلی مهمی داریم، هر دو تیم به این سه امتیاز احتیاج دارند و بازی جذابی خواهد شد.
او ادامه داد: دو تیمی که سعی می‌کنند خوب بازی کنند، جذابیت‌های یک بازی را افزایش می‌دهند و امیدوارم همه لذت ببرند. در این بازی خلعتبری کمی مصدوم است و باید ببینیم برای بازی فردا می‌رسد یا خیر. رضا میرزایی هم مصدوم است و او را در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند. امیدوارم بازی خوبی شود و هواداران‌مان راضی باشند. آن‌ها را به خاطر شکست هفته پیش درک می‌کنم اما باید بدانند که تمام تلاش‌مان را برای موفقیت تیم خواهیم کرد.
دیدار دو تیم سپاهان و صنعت نفت در قالب هفته نهم لیگ برتر فردا(پنج‌شنبه) ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام