عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر با تساوری یک بر یک پایان یافت. به گزارش ایرنا این دیدار عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی آبادان در حال برگزاری است که ۲ تیم در نیمه نخست به نتیجه مساوی یک بر […]

عصر خوزستان:

نیمه نخست دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال تهران مساوی شد

آبادان – ایرنا – نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر با تساوری یک بر یک پایان یافت.

به گزارش ایرنا این دیدار عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی آبادان در حال برگزاری است که ۲ تیم در نیمه نخست به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

در دقیقه هشت بازی یک ضربه کاشته برای صنعت‌نفت به دست آمد که ارسال طالب ریکانی به روی دروازه با ضربه سر دیدنی مهدی حنفی همراه شد و توپ این بازیکن به کنج دروازه استقلال رفت و گل نخست بازی به ثمر رسید.

در دقیقه ۳۹ بازی پاس در عمق وریا غفوری به امیرحسین حسین زاده رسید و این بازیکن پس از دریبل مدافع نفت آبادان توپ را به تور دروازه چسباند و گل تساوی استقلال را به ثمر رساند.

صنعت‌نفت آبادان در این بازی با ترکیب احمد گوهری، محمد طیبی، محمد بختیاری، امید حامدی‌فر،امید خالدی، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی، امیرحسین فرهادی، محمدحسین زواری(۴۰- حکیم نصاری)، طالب ریکانی و شروین بزرگ وارد میدان شده است.

استقلال تهران نیز در این دیدار با ترکیب علیرضا رضایی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد به میدان رفته است.

در دقیقه ۴۵ روزبه چشمی بازیکن استقلال پس از اعتراض به داور مسابقه با کارت زرد روبه رو شد.

محمدرضا اکبریان با کمک علی میرزابیگی و محسن سلطانی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

منبع: ایرنا