عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون بیمه و درمان اداره کل بیمه سلامت خوزستان از پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری توسط این شرکت بیمه‌ای در خوزستان خبر داد. دکتر جمال امامزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امسال بودجه‌ای برای درمان ناباروری در دولت مصوب و به سازمان‌های بیمه گر ابلاغ […]

عصر خوزستان:

هزینه درمان ناباروری، زیرپوشش بیمه سلامت خوزستان قرار گرفت

اهواز – ایرنا – معاون بیمه و درمان اداره کل بیمه سلامت خوزستان از پرداخت هزینه‌های درمان ناباروری توسط این شرکت بیمه‌ای در خوزستان خبر داد.

دکتر جمال امامزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امسال بودجه‌ای برای درمان ناباروری در دولت مصوب و به سازمان‌های بیمه گر ابلاغ شده است افزود: هزینه بیمه شده‌ نابارور با معرفی پزشک، از سوی بیمه سلامت پرداخت خواهد شد.

وی گفت: استان ها متناسب با اسنادی که تولید می‌کنند ، می توانند از این اعتبار بهره‌مند شوند به این معنی که هر استانی بیشتر نسخه تولید کند از اعتباری که دولت پیش بینی کرده مقدار بیشتری دریافت می کند.

معاون بیمه و درمان اداره کل بیمه سلامت خوزستان با بیان اینکه حدود ۲ هفته از زمان ابلاغ این طرح می‌گذرد و دستورالعمل اجرایی آن برای ما ارسال شده است افزود: از این پس همکاران ما به دنبال انعقاد قرارداد با مراکز درمان ناباروری رفته و بیمه شدگان نابارور، می‌توانند از این خدمت استفاده کنند.

وی ادامه داد: نامه‌ای برای سازمان نظام پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی ارسال کردیم تا مراکز ناباروری موجود در خوزستان را به ما اعلام کنند تا با آنها وارد مذاکره شویم.

امامزاده در خصوص طرح پزشک خانواده شهری نیز گفت: این طرح از اوایل آبان امسال در خوزستان آغاز شد و از این پس افرادی که دفترچه بیمه سلامت همگانی دارند، به پزشکان خانواده انتصاب داده شده و می‌توانند از خدمات درمانی بخش دولتی و خصوصی بهره مند شوند.

وی افزود: تاکنون حدود ۳۲۰ هزار نفر از جمعیت حدود ۴۵۰ هزار نفری بیمه شدگان بیمه سلامت همگانی در خوزستان را انتصاب زدیم و این افراد با مراجعه تدریجی به پزشک خانواده خود می‌توانند از این خدمت استفاده کنند.

منبع: ایرنا