عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – نمایندگان خوزستان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر گلف کشور برابر حریفان خود ۲ برد، یک تساوی و ۲ باخت کسب کردند. رییس هیات گلف خوزستان جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مسابقات هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر گلف کشور امروز با انجام پنج دیدار برای […]

عصر خوزستان:

کسب ۲ برد، ۲ باخت و یک تساوی توسط نمایندگان خوزستان در لیگ برتر گلف

اهواز – ایرنا – نمایندگان خوزستان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر گلف کشور برابر حریفان خود ۲ برد، یک تساوی و ۲ باخت کسب کردند.

رییس هیات گلف خوزستان جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مسابقات هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر گلف کشور امروز با انجام پنج دیدار برای نمایندگان استان برگزار شد.

رضا علیجانی افزود: تیم ملی حفاری در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر در اهواز میزبان تیم منطقه آزاد اروند بود که با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

وی ادامه داد: تیم نفت و گاز مسجدسلیمان دیگر نماینده قدرتمند خوزستان در این هفته از مسابقات در مسجدسلیمان به مصاف تیم سورتمه رفت که با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد.

رییس هیات گلف خوزستان بیان کرد: تیم پتروشیمی مسجدسلیمان در این هفته میزبان تاراز مسجدسلیمان بود که با حساب پنج بر یک به برتری رسید.

وی ادامه داد: تیم هیات هندیجان دیگر نماینده استان نیز در این هفته استراحت داشت.

خوزستان با ۶ نماینده در لیگ برتر گلف کشور حضور دارد.

این پیکارها با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شوند.

منبع: ایرنا