سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است تیمش از لحاظ تاکتیکی هم پیشرفت قابل ملاحظه داشته است. به گزارش ایسنا، فراز کمالوند، سرمربی نفت مسجدسلیمان عصر سه‌شنبه در نشست خبری ‍پیش از بازی با مس رفسنجان اظهارکرد: فردا بازی بسیار سختی داریم. مقابل یک تیم بسیار متمول و پرمهره بازی می‌کنیم. این تیم سرمایه‌گذاری بسیار […]


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است تیمش از لحاظ تاکتیکی هم پیشرفت قابل ملاحظه داشته است.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند، سرمربی نفت مسجدسلیمان عصر سه‌شنبه در نشست خبری ‍پیش از بازی با مس رفسنجان اظهارکرد: فردا بازی بسیار سختی داریم. مقابل یک تیم بسیار متمول و پرمهره بازی می‌کنیم. این تیم سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در دو سال حضور خود در لیگ برتر داشته است.
او افزود: مس رفسنجان امسال نفرات خیلی خوبی را به خدمت گرفته است و از کادرفنی بسیار خوب و سرمربی با دانشی بهره می‌برد. مس جزو تیم‌های خوب لیگ است و هفته به هفته نیز بهتر فوتبال بازی می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مس در بازی با پرسپولیس نیز نسبت به هفته‌های قبلی بهتر بودند. تیم ما نیز نسبت به هفته‌های اول و دوم شرایط بهتری دارد و از لحاظ تاکتیکی هم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم. امیدوارم فردا همه یک بازی خوب و مهیج را ببینند.
وی افزود: برای بازی فردا دو سه بازیکن را در اختیار نداریم و مصدوم هستند. امیدوارم بتوانیم مصدوم‌های تیم را به بازی با پرسپولیس برسانیم.
انتهای پیام