سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی به اظهارنظر نکونام درباره گل تیمش واکنش نشان داد. به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فجرسپاسی و فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. علی کلانتری در نشست خبری بعد از بازی با فولاد، اظهارکرد: دو تیم نسبت به هم آنالیز داشتند و فولاد روی ضربات ایستگاهی برنامه‌ریزی […]


سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی به اظهارنظر نکونام درباره گل تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فجرسپاسی و فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. علی کلانتری در نشست خبری بعد از بازی با فولاد، اظهارکرد: دو تیم نسبت به هم آنالیز داشتند و فولاد روی ضربات ایستگاهی برنامه‌ریزی کرده بود و بازیکنانم در این خصوص جز صحنه‌ای که گل خوردیم خوب عمل کردند. گلی هم که خوردیم رو غفلت‌مان بود که غفلت هم باعث پشیمانی می‌شود. اگر بازیکنانم باهوش عمل کرده بودند و گل نمی‌خوردیم، سه امتیاز را می‌گرفتیم اما بازیکنانم زحمت کشیدند.
وی بیان کرد: در نیمه اول، دو تیم صاحب یک موقعیت خطرناک شدند. ما می‌خواستیم از روزنه مدنظر گل بزنیم که خدا را شکر در نیمه دوم از همین روزنه به گل رسیدیم. بازی بیش‌تر در هوا می‌چرخید هر چند تلاش کردیم بیش‌تر بازی روی زمین باشد. فولاد هم می‌خواست در یک سوم حمله ما خطا بگیرد تا صاحب فرصت شود.
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: ۹۹ درصد تلاش بازیکنانم روی ضربات ایستگاهی، اوت بلند و کرنر موفق بودند. در فوتبال حرفه‌ای یک لحظه غفلت کنی، گل دریافت می‌کنی. باید بیش‌تر روی ضربات ایستگاهی کار کنیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید نکونام گفته است فجر بدون حمله به گل رسید، عنوان کرد: خیلی قشنگ است که تیمی بدون حمله به گل برسد و به تیم خودم تبریک می‌گویم. این باعث افتخار ما است که بدون حمله به گل رسیدیم.
کلانتری درباره داوری هم بیان کرد: از داوری راضی‌ام اما نیمکت فولاد آنقدر حرف می‌زد که کمک داور هم پرچم به ضرر ما می‌زد. من با ناظر هم صحبت کردم و گفتم قرار نیست اگر ما ساکتیم، حق‌مان خورده شود.
انتهای پیام