رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از کشته شدن یک تن و مصدویت یک نفر دیگر در یک حادثه ترافیکی درون شهری خبر داد. ابراهیم قنبری اظهار کرد: ساعت ۳:۲۶ بامداد امروز (۳ آذرماه) در تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، تصادف خودروی پراید و موتورسیکلت در مسیر بلوار گلستان جنب ساختمان پنج […]


رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از کشته شدن یک تن و مصدویت یک نفر دیگر در یک حادثه ترافیکی درون شهری خبر داد.

ابراهیم قنبری اظهار کرد: ساعت ۳:۲۶ بامداد امروز (۳ آذرماه) در تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، تصادف خودروی پراید و موتورسیکلت در مسیر بلوار گلستان جنب ساختمان پنج طبقه اطلاع‌رسانی شد.
به گزارش ایسنا به نقل از سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز، وی افزود: در این حادثه خودروی پراید حین حرکت در مسیر به یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده و واژگون شده بود.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه این حادثه منجر به فوت سرنشین موتورسیکلت و مصدومیت شدید راننده پراید شد، گفت: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علایم ترافیکی در مسیر و ایمن‌سازی محل، با ابزار نجات راننده پراید را از داخل خودرو رها سازی کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.
وی افزود: آتش‌نشانان خودروی واژگون شده را به حاشیه امن مسیر منتقل و پس از پاک‌سازی مسیر از بقایای به جا مانده از تصادف، به ایستگاه بازگشتند.  
انتهای پیام