تیم فوتبال استقلال در جریان هفته دوازدهم لیگ برتر فولاد را یک بر صفر شکست داد. به گزارش ایسنا، در جریان هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه شب از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید. […]


تیم فوتبال استقلال در جریان هفته دوازدهم لیگ برتر فولاد را یک بر صفر شکست داد.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه شب از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.
تک گل استقلال را در این دیدار مهدی مهدی‌پور در دقیقه ۵۹ به ثمر رساند.
در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار بازی درگیرانه را از دو تیم شاهد بودیم اما استقلالی‌ها یکی دو فرصت نصف و نیمه به دست آورند. در دقیقه ۱۱ امیرحسین حسین‌زاده از سمت راست توپ را روی دروازه فولاد ارسال کرد و در ادامه ضربه سر مهدی‌پور از بالای دروازه به اوت رفت.
در دقیقه ۲۴ روی یک پاس در عمق پرییرا با حسینی تک به تک شد اما شوت این بازیکن را دروازه‌بان استقلال برگرداند. در ادامه روی ارسال مهدی‌پور، توپ روی دروازه آرمان رمضانی پایین آمد اما مهاجم استقلال نتوانست از این فرصت استفاده کند.
در آغاز نیمه دوم این دیدار، باز هم دو تیم محتاط کار را از سر گرفتند اما شاگردان مجیدی روی یک خلافیت فردی به گل رسیدند. در دقیق ۵۹، مهدی مهدی‌پور از پشت محوطه جریمه فولاد به توپ رسید و با یک شوت پای راست زیبا دروازه فولاد را باز کرد.
دردقیقه ۷۱، شاگردان نکونام روی یک ضربه ایستگاهی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه استقلال داشتند اما از این فرصت به خوبی استفاده نشد. ارسال پرییرا مستقیم به حسینی رسید و او توپ را برگرداند و در ادامه بوحمدان در مقابل دروازه توپ را به اوت زد.
در دقیقه ۸۴ امیر حسین حسین‌زاده فرصت خوبی داشت تا با دروازه‌بان فولاد تک به تک شود اما با خطای مهران موسوی نقش بر زمین شد. روی این صحنه داور بازیکن فولاد را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد. در ادامه استقلالی‌ها هم نتوانستند از این فرصت به خوبی بهره ببرند.
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس(۷۸ روزبه چشمی)، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، امیر حسین حسین‌زاده، آرمان رمضانی(۵۹ رضا آذری) ، کوین یامگا و رودی ژستد.
ترکیب فولاد: احسان مرادیان، میلاد بدرقه(۷۷ وحید حیدریه)، مهران موسوی، سینا شاه‌عباسی، صالح حردانی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، محمدرضا عباسی، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری(۷۹ صابر حردانی) و لوسیانو پرییرا.
انتهای پیام