مسئول گالری ریم در اهواز گفت: در نظر داریم اهواز را به شهری تبدیل کنیم که در آن خرید و فروش آثار هنری در سطح وسیعی انجام می‌شود. امیر عبیداوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: انتشار فراخوان اولین اکسپو برای جذب هنرجویان در سطح کشوری از طریق صفحه فضای مجازی گالری ریم انجام گرفت. او […]


مسئول گالری ریم در اهواز گفت: در نظر داریم اهواز را به شهری تبدیل کنیم که در آن خرید و فروش آثار هنری در سطح وسیعی انجام می‌شود.

امیر عبیداوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: انتشار فراخوان اولین اکسپو برای جذب هنرجویان در سطح کشوری از طریق صفحه فضای مجازی گالری ریم انجام گرفت.
او اضافه کرد: توجه به هنرمندان خطه خوزستان و حمایت و ترغیب جوانان تازه‌کار که در این حوزه فعالیت دارند در اولویت کارهای ما است.
 وی با بیان اینکه این برنامه اولین اکسپو نخواهد بود بلکه شروعی است برای اتفاقات هنری مشابه، توضیح داد: قصد داریم هر فصل با انتشار فراخوانی، هنرمندان مختلف کشور را دور هم جمع کنیم زیرا این درد مشترک اکثر هنرمندان است که آثارشان مخاطبان خاص و محدود خودش را دارد و اغلب به فروش نمی‌رسند.
او از نکات منحصر به فرد این نمایشگاه به تفاوت قایل نشدن بین هنرمندان نام برد و اظهار کرد: در برگزاری نمایشگاه با مشکل خاصی روبه‌رو نشدیم و تنها انتظار ما حمایت از متولیان هنر است. 
به باور عبیداوی؛ افرادی در این وادی تداوم خواهند داشت که برای امرار معاش کار دومی را برگزینند.
این عکاس که معتقد است هنر تنها جنبه تزیینی ندارد بلکه باید با دید سرمایه‌گذاری نیز به آن نگریست، گفت: مدیران سازمان‌های مختلف کلانشهر اهواز می‌توانند با خرید این آثار در جلسات اداری خود به عنوان هدیه و  رهاوردی با تم بومی آنها را به مهمانان اهدا کنند یا با خرید و نصب این آثار در محیط کار خود نه تنها به زیباسازی فضای کاری کمک کرده‌اند بلکه ما را نیز برای رسیدن به اهدافمان یاری می‌کنند.
 انتهای پیام