عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در اعتراض به پرداخت نشدن بخشی از قراردادشان برای سومین روز پیاپی در تمرین این تیم شرکت نکردند. به گزارش ایرنا تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از بازی برابر مس رفسنجان که دوشنبه هفته جاری در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر برگزار […]

عصر خوزستان:

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای سومین روز تمرین را تعطیل کردند

آبادان – ایرنا – بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در اعتراض به پرداخت نشدن بخشی از قراردادشان برای سومین روز پیاپی در تمرین این تیم شرکت نکردند.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از بازی برابر مس رفسنجان که دوشنبه هفته جاری در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر برگزار شد با اعتراض بازیکنان و تعطیلی تمرین وارد بحران جدی شد.

بازیکنان این تیم امروز پنجشنبه با حضور در محل تمرین و شنیدن صحبت های کادر فنی و مدیریت باشگاه محل را ترک کردند تا برای سومین روز پیاپی تمرین برزیلی های ایران برگزار نشود.

بازیکنان صنعت نفت معتقدند در این مدت هیچ گونه حمایتی از سوی هیات مدیره باشگاه از آنها  نشده‌ است و اقدامی برای جذب منابع مالی برای این تیم نشده است.

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تهدید به عدم حضور برابر نفت مسجد سلیمان که شنبه هفته آینده از هفته چهاردهم لیگ برتر در آبادان برگزار می شود کرده اند.

روز گذشته نیز شماری از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تجمع مقابل فرمانداری این شهر خواستار حمایت از تیم محبوب شهرشان شدند.

تلاش خبرنگار ایرنا برای برقراری ارتباط با مدیران موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان بی نتیجه ماند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ‌۱۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

منبع: ایرنا