استاندار خوزستان گفت: لازم است در راستای رفع نیازهای تخصصی و اهداف تحقیقاتی بخش‌های گوناگون استان خوزستان، به تربیت و پرورش هدفمند دانشجویان پرداخته شود. صادق خلیلیان امروز (۱۵ دی‌ماه) در دیدار با روسای دانشگاه آزاد خوزستان، با عنوان اینکه استان خوزستان با توجه به وجود پتانسیل‌هایی که در زمینه‌هایی همچون منابع، صنعت، کشاورزی و […]


استاندار خوزستان گفت: لازم است در راستای رفع نیازهای تخصصی و اهداف تحقیقاتی بخش‌های گوناگون استان خوزستان، به تربیت و پرورش هدفمند دانشجویان پرداخته شود.

صادق خلیلیان امروز (۱۵ دی‌ماه) در دیدار با روسای دانشگاه آزاد خوزستان، با عنوان اینکه استان خوزستان با توجه به وجود پتانسیل‌هایی که در زمینه‌هایی همچون منابع، صنعت، کشاورزی و معادن دارا است، به عنوان استانی راهبردی در کشور شناخته می‌شود، گفت: دانشگاه‌ها و نخبگان یکی از ظرفیت‌های بزرگ استان خوزستان به شمار می‌روند که باید در جهت توسعه، رونق و افزایش هم‌افزایی و تقویت استان از آن‌ها به بهترین نحو استفاده شود که دانشگاه آزاد اسلامی یکی از آن‌ها است.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بزرگی است که خوشبختانه تا به امروز در کشور نقش‌آفرینی زیادی داشته است که از این ظرفیت باید در دولت و مسیر جدیدی که در جهت توسعه استان تعریف شده به بهترین شکل بهره‌مند شده و از آن استفاده کنیم.
استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت تربیت هدفمند دانشجو و پیوند بین دانشگاه و بخش‌های مختلف گفت: بر اساس نیازهای استان و حتی خارج از استان در بخش اجرایی، صنعت و کشاورزی لازم است به تربیت و پرورش هدفمند دانشجویان پرداخته شود تا نیازهای تخصصی و مباحث تحقیقاتی این بخش‌ها از طریق دانشگاه‌های استان خوزستان، همچنین دانشگاه آزاد تأمین شود.
وی افزود: همچنین باید از ظرفیت‌های دانشگاهی در جهت ارتقای مهارت‌های نیروی کار و آموزش‌های کوتاه مدت استفاده شود و این موارد در اولویت‌هایی است که در استان تعریف کرده‌ایم و بی‌شک از ظرفیت‌های تمامی دانشگاه‌های استان، از جمله دانشگاه آزاد در این راه بهره‌مند خواهیم شد.
انتهای پیام