رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به اختصاص بخشی از نمایشگاه هفته پژوهش امسال به نمایشگاه معکوس گفت: در نمایشگاه معکوس، صنایع نیاز خود را عرضه کردند ‌و یک پنل تخصصی برای اعلام نیاز صنایع و چاره‌اندیشی برای آن‌ها تشکیل شد. ایرج کاظمی‌نژاد در اختتامیه هفته پژوهش که امروز (۱۴ دی‌ماه) برگزار شد، […]


رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به اختصاص بخشی از نمایشگاه هفته پژوهش امسال به نمایشگاه معکوس گفت: در نمایشگاه معکوس، صنایع نیاز خود را عرضه کردند ‌و یک پنل تخصصی برای اعلام نیاز صنایع و چاره‌اندیشی برای آن‌ها تشکیل شد.

ایرج کاظمی‌نژاد در اختتامیه هفته پژوهش که امروز (۱۴ دی‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در نمایشگاه هفته پژوهش امسال تلاش شد که نمایشگاه فن بازار، پررنگ‌تر از گذشته برگزار شود؛ خوشبختانه این موضوع محقق شد و بخش اعظمی از نمایشگاه هفته پژوهش به فن بازار شامل ۲۲ کانتر شامل استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناور و دانش بنیان اختصاص یافت.
به گزارش ایسنا وی افزود: بخشی از نمایشگاه به نمایشگاه معکوس اختصاص یافت که برای دومین بار در سطح استان و کشور برگزار شد. در نمایشگاه معکوس، صنایع نیاز خود را عرضه کردند ‌و یک پنل تخصصی برای اعلام نیاز صنایع و چاره‌اندیشی برای آن‌ها تشکیل شد.
رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: در نمایشگاه معکوس سال ۹۸، حدود شش قرارداد بسیار خوب صنعتی حاصل شد و نیاز استان خوزستان در حوزه‌های مطرح‌شده برطرف شد و برای محصولات فناورانه، بازار محصول ایجاد شد.
کاظمی‌نژاد افزود: خوشبختانه این موضوع در سال جاری نیز در نمایشگاه هفته پژوهش انجام شد و در پنل‌های تخصصی نمایشگاه، تعدادی دوره‌های آموزشی داشتیم که استقبال بسیار خوبی از آن‌ها به عمل آمد.
انتهای پیام