تیم فولاد در هفته چهاردهم لیگ برتر در اندیشه برد است و نفتی های خوزستان در دربی رو در روی هم قرار می گیرند. هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز هجدهم دی ماه برگزار می شود که فولاد در دیداری خارج از خانه به مصاف سپاهان می رود و دو تیم نفتی خوزستان در آبادان […]


تیم فولاد در هفته چهاردهم لیگ برتر در اندیشه برد است و نفتی های خوزستان در دربی رو در روی هم قرار می گیرند.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز هجدهم دی ماه برگزار می شود که فولاد در دیداری خارج از خانه به مصاف سپاهان می رود و دو تیم نفتی خوزستان در آبادان با هم دیدار می کنند.

سپاهان – فولاد

به گزارش ایسنا، آخرین برد شاگردان نکونام به ۲۴ آذرماه مقابل گل گهر در هفته دهم بر می گردد. از این دیدار به بعد فولادی ها به برد نرسیده اند و یک شکست و دو تساوی را تجربه کرده اند. البته نکونام که می داند نباید در چند بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل اول به راحتی امتیاز از دست بدهد، مطمئنا تیمش در تلاش است تا روز سختی را برای سپاهانی ها رقم بزند و امروز با برد زمین را ترک کنند. البته حریف فولاد از مدعیان لیگ بوده و پس از چند سال ناکام ماندن در کسب قهرمانی، می خواهد امسال به جام برسد. انگیزه دو تیم برای کسب برد در بازی امروز می تواند بر جذابیت دیدار دو تیم فولاد و سپاهان بیفزاید.

فولاد از ساعت ۱۷ امروز در اصفهان میهمان تیم سپاهان است.

نفت آبادان – نفت مسجدسلیمان

به گزارش ایسنا، دو تیم نفتی خوزستان از نظر مشکلات مالی در وضعیت مشابه ای قرار دارند. تیم هایی که در فصل جاری به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان خود با اعتصاب آن ها مواجه بوده اند. اما فارغ از این مشکلات، سرمربیان دو تیم اعلام کرده اند که بازی هجومی به نمایش می گذارند، یعنی آن چه دلخواه مردم فوتبالی خوزستان است. بر این اساس دربی فوتبال خوزستان می تواند هم پرگل باشد، هم برنده داشته باشد و هم دیدنی.

دو تیم نفتی خوزستان وضعیت خوبی هم در جدول رده بندی ندارند و برای سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول به برد در دربی نیاز دارند. بردی که می تواند آن ها را به بازی های آینده امیدوارتر کند.

دربی فوتبال خوزستان از ساعت ۱۷ امروز در آبادان آغاز می شود.

انتهای پیام