تیم های برتر مسابقات مچ اندازی آقایان و بانوان خوزستان شناخته شدند. مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های خوزستان انتخابی کشور در بخش بانوان و آقایان به ترتیب نهم و دهم دی ماه به میزبانی اهواز و بندرماهشهر برگزار شد.  به گزارش ایسنا، مسابقات مچ اندازی آقایان، ۱۲۸ ورزشکار از شهرهای آغاجاری، اهواز، بندر امام خمینی، ایذه، […]


تیم های برتر مسابقات مچ اندازی آقایان و بانوان خوزستان شناخته شدند.

مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های خوزستان انتخابی کشور در بخش بانوان و آقایان به ترتیب نهم و دهم دی ماه به میزبانی اهواز و بندرماهشهر برگزار شد. 

به گزارش ایسنا، مسابقات مچ اندازی آقایان، ۱۲۸ ورزشکار از شهرهای آغاجاری، اهواز، بندر امام خمینی، ایذه، باغملک، هندیجان، لالی، دزفول و شوش در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان، پیشکسوتان و معلولان در دو کلاس راست دست و چپ دست به انجام رسید.

در پایان مسابقات آقایان، در کلاس راست تیم هندیجان قهرمان شد، آغاجاری مقام دوم را کسب کرد و امیدیه مقام سوم را به دست آورد. در کلاس چپ دست نیز هندیجان، آغاجاری و ایذه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. 

همچنین در بخش بانوان که ۷۰ ورزشکار حضور داشتند، تیم دزفول، امیدیه و ایذه به ترتیب در کلاس راست دست اول تا سوم شدند و عناوین برتر کلاس چپ دست نیز به ترتیب به تیم های دزفول، ماهشهر و امیدیه رسید. 

انتهای پیام